ådne Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)Hei, brodern skal ha ny PC og trenger ltit hjelp her... Her er oppsett: Kabinett: Kjøper han av meg med vifter... HK: Abit KV8 Pro-3rd Eye, K8T800 Pro Socket-754, ATX, SATA/ATA, GbLAN, AGP8X CPU: AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz Socket 754, 512KB, BOXED m/vifte HD: Kjøper han av meg... Skjermkort: Gainward GeForce 6800LE 128MB DDR AGP, Tv-Out, DVI -Demo1 RAM: Kjøper han av meg... DVD-brenner: NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) Tastatur, mus og skjerm har han fra før av... Ser oppsettet bra ud? Lenke til kommentar
z00l Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ville heller valgt ut en hovedkort med nForce3 Ultra chipset, men smaken er som baken. f.eks et MSI K8N Neo Platinum. -z00l- Lenke til kommentar
z00l Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 nForce3 Ultra er kjent for å yte noe bedre en K8T800 chipset. Er også et bedre alternativ når det kommer til f.eks overklokking. Skjermkortet vet jeg lite om. Men dette er jo et billig kort i 6800 serien. Hvis jeg ikke tar veldig feil, så er det kun 8 pipelines på dette kortet. Et alternativ er f.eks å kjøpe et 6600GT. Ser i en annen tråd her at elkjøp faktisk selger disse kortene for kroner 795,- . 6600GT skal visstnok klokke bra. Det 6800 kortet du har funnet på demovare avdelingen hos komplett er stengt på 8 pipelines. Mener jeg leste i en annen tråd at disse kortene ikke kunne åpnes for flere pipelines ved tanke på modding. Men det hørte du ikke fra sikre kilder . Utenom det, så ser oppsettet bra ut det. Blir nok ikke misfornøyd uansett A64 system du velger -z00l- Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Sokkel 939? Doble minnekanaler, nesten samme pris.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg