Ṱormod Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg lager et nytt design til bloggen min. Link til siden. Alt har gått fint til nå, bortsett fra når jeg skulle teste siden min i internet explorer. Da viste det seg at menyen utvider seg når man holder pekeren over en knapp (såkalt :hover). Jeg aner ikke hvorfor dette skjer. Knappene er blokk-elementer i en <ul>. Vet noen om en løsning på dette problemet? Stilarket Hjemmesiden Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 OT: Ville bare si at den bugen så litt morsom ut, som om du har gjort det med vilje. Så litt animert ut . Måtte bare si det, hjelper jo ikke deg da Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det er desverre en "bug" med margin her med IE. Opplevd dette selv før. Husker nå ikke helt løsningen. Tror jeg droppa bruk av margin og brukte padding-bottom e.l. istedet. Men i ditt tilfelle kan dette igjen by på problemer, pga bakgrunnsbildet. Men ikke testet dette selv, men du kan prøve på a:hover å ha margin-bottom: 2px; der også. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 FuLu: Det funket, byttet ut margin-bottom med padding-bottom. Tusen takk! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 FuLu:Det funket, byttet ut margin-bottom med padding-bottom. Tusen takk! Og da virker det også i Opera, Firefox o.l? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Ja jeg tror det. Ny url. Har ikke teste i opera. Litt dumt fordi jeg får ikke til ieCapture heller. Men nå er buggen ihvertfall fikset. Har testet i både Firefox og ie, og det fungerer ihvertfall. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Og da virker det også i Opera, Firefox o.l? Ja selvfølgelig. Padding kan på en måte settes likhet med margin, bare at margin er utenfor border og kan kollapse med andres margin. At 1+1=1 Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja jeg tror det. Ny url. Har ikke teste i opera. Litt dumt fordi jeg får ikke til ieCapture heller. Men nå er buggen ihvertfall fikset. Har testet i både Firefox og ie, og det fungerer ihvertfall. Den fungerer fint her, i Opera v8.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå