Gå til innhold

6600GT til 795 på elkjop.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Bestilte akkurat nå til 795,- jeg også.

Kortet står også profilert på forsiden til skjermkort-kategorien til Elkjøp, med kr 795 som pris :D

Men, jeg er litt spent på hva som skjer videre ja..... Skulle egentlig drite i videre oppgradering av socket-A-plattformen min til jeg snart går over på A-64/PCI-e...

Men jeg klarte ikke å dy meg!

so did I ;)

Ikke det store hoppet får heller med 9800 pro stående i maskinen nå, men til den prisen, så kunne jeg ikke dy meg ;)

Og spør min mor: Du, har ikke du allerede sån derre "skjermkort", da blir svaret at jeg kjøper 2 spill og bundelen er 3d kortet tilfeldigvis... :D

Lenke til kommentar
Denne tråden tok jo av, hehe. Håper dere får kortene  :thumbup:

Hvis ikke vi får de med en gang, så slår vi oss sammen og finer på noe smart. Eller hva? ;)

Føler på meg at dette blir et rent Bigwater hysteri :p

Men en må jo begynne å tenke.. Dette må jo være feilprisning, hvis ikke selger de med tap...

Lenke til kommentar

bestillte et til svogeren min

fannt spcs på kortene

http://www.leadtek.com/3d_graphic/winfast_...00_gttdh_2.html for et px kort som er pci express

NVIDIA GeForce GPU 6600 GT

GPU/Memory Clock 500/500 MHz

Memory DDR3/128MB

Output DVI, VGA, HDTV-Out

Memory Interface 128-bit

SLI Support Yes

Pipeline 8

Data Bandwidth 16GB/sec.

Fill Rate (billion texels/sec.) 4.0

Vertices/sec. (million) 375

Pixels per clock (peak) 8

400MHz RAMDACs

0.11 Micron Process Technology

PCI Express

CineFX 3.0 Engine

Unified Driver Architecture (UDA)

Intellisample 3.0 Technology HCT

High-Precision Graphics

nView Multi-display Technology

Digital Vibrance Control (DVC) 3.0

Microsoft® DirectX®9.0c Optimizations and Support

OpenGL® 1.5 Optimizations and Support

High-performance, high-precision 3D rendering engine

og http://www.leadtek.com/3d_graphic/winfast_a6600_gttdh_2.html for det aktuelle kortet

GPU GeForece 6600GT

Graphic Bus AGP 8X

GPU/Memory Clock 500/450MHz

Memory 128MB DDR3

Memory Interface 128-bit

RAMDACs 400MHz

Data Bandwidth 2.1GB/sec.

Pipeline 8

Fill Rate 4.0(billion texels/sec.)

Vertices/sec. 375(million)

Process 0.11µ

Output DVI, VGA, HDTV-Out

Legg merke til data bandwith forskjellen på kortene 2,1 vs 16 syns det så mye ut men det har sikkert med pciexpress vs agp

ser jo bra ut da

ser ut til å være billig og bra kort

http://www.leadtek.com/3d_graphic/winfast_a6600_gttdh_1.html her er en link til en 3dmark05 og doom3 benchmark

2951 i 3dmark05 er jo bra

Lenke til kommentar

Ahh endelig kom jeg til slutten. Sidene bygde seg på med 2 får være ene side jeg hadde lest!

Din bestilling:

Antall Produkt Pris pr stk Pris total

1 LEADTEK A6600GT128TD 795,00 795,00

Frakt og ekspedisjon: 115,00

Totalt: 910,00

Herav MVA: 182,00

Bestillte i navnet til dama for sikkerhets skyld jeg. Skal ikke ha noe av at de går igjennom personal listene sine :D

Lenke til kommentar

jobber på 7/11, og pga en lat sjef, er enkelte varer priset til lavere pris i butikken enn i kassen... når kunden da kommer opp og betaler 17 kr for farris flasken, må jeg selge den til ham for 17, og ikke 18 som kassa sier. Dette gjelder elkjøp også, og om prisen i dette tilfellet er feil må de fortsatt etterlevere varene til den pris som de har solgt den til, inntill de har oppjustert prisen til normal og folk fortsetter å legge inn ordre...

I Norge har forbrukerne stor makt! kanskje litt for stor???

Lenke til kommentar

dette må vel sies å være et knalltilbud, 200 kr billigere enn PCI E utgaven av 6600 non GT :grin: tror det er dyrt for dem hvis det er feilprising og det er masse folk i tråden her som har bestilt... si det til alle dere kjenner nå folkens som tenker på nytt skjermkort, dette må utnyttes :p

Lenke til kommentar

Mykje synsing om den samme problemstillingen her, men tiden får jo vise om hva Elkjøp gjør. Kan iallefall ikkje trekke eit større beløp fra kontoen enn det som er avtalt ved bestilling. Dei av dere som har kjøpt dette kortet for 1495,- hos Elkjøp , så kan dere bruke 30 dagers returfristen, og få pengane tilbake, garantert. Sender Elkjøp eit anna kort, som har blitt hevdet, så seier det seg sjølv att Elkjøp har skylden i dette. Porto og kostnad for retur skal da Elkjøp dekke. Står det GT, så er det GT. Ved eventuelle feil, så bør kunden bli kontaktet om dette.

Lenke til kommentar
jobber på 7/11, og pga en lat sjef, er enkelte varer priset til lavere pris i butikken enn i kassen... når kunden da kommer opp og betaler 17 kr for farris flasken, må jeg selge den til ham for 17, og ikke 18 som kassa sier. Dette gjelder elkjøp også, og om prisen i dette tilfellet er feil må de fortsatt etterlevere varene til den pris som de har solgt den til, inntill de har oppjustert prisen til normal og folk fortsetter å legge inn ordre...

I Norge har forbrukerne stor makt! kanskje litt for stor???

Vet ikke om det er loven som sier det, men det er hvertfall vanlig praksis rundt omkring.

Lenke til kommentar

De fleste websider eller reklamer du får i posten har jo gjerne en "(butikken) tar forbehold mot trykkfeil" eller lignende som betyr at om du får en reklame i posten der en plasmaskjerm er priset til 3kr istedet 30.000kr får du ikke denne til 3kr i butikken. I dette tilfellet er det annerledes siden de har sendt ut ordrebekreftelse til alle sammen. Har hørt om butikker som har nektet å gi ut varen etter dette også. MEN om jeg får en pakke i posten som koster 16-1700kr så kommer ikke jeg til å hente den, Elkjøp får ikke en krone i frakt i fra meg om ikke de holder den prisen de har satt.

Vi får håpe kortene kommer :thumbup:

Så får vi også håpe de har nok på lager :cry:

Post Nr 400

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar
Jeg har nå tatt utskrift av siden og skal stikke bort på Elkjøp imorra og kjøpe.

Bra tilbud :yes:

Hjelper det?

Står at nettpriser kan variere med butikkens priser...

Men det står ikke noe om at prisen kun gjelder internettbutikken, slik det gjør på de andre korta ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...