HilRam Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 så dette kortet vil funke på mitt msi 845pe kort, men det står jo Motherboard must support AGP 8x som minimums krav eller er dette bare tull? har skikkelig lyst på dette kortet * READ MY LIPS * Det vil funke bra! Vær ikke redd du. Det eneste som skjer er et ytelsestap på 2 - 5 prosent i forhold til om du hadde hatt hovedkort med AGP 8X. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg bestiller og ser hva som skjer Håper bare ikke det kommer et oppkravsgebyr på kr 8-900 Fikk ordrebrekreftelse tilog med Ja, 910 kr stod det, totalt ink mva og oppkravsgebyr.. Så får vi vente og se Trenger det ikke selv men kjøper til lillebror som har fått sitt ødelagt pga lekkasje i BW settet.. :| så snillt Ja, jeg er rimelig snill Tviler på at vi får erstaning fra hverken Komplett der vi kjøppte kortet, eller fra PSdata der vi kjøpte settet, så da kliner jeg heller til og gir lillebror like bra ytelse som før for under 1000-lappen. Smilet hans er uvurderlig eller hva det nå heter Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det var noe til storebror, det! Kjenner jeg blir varm om hjertet... Lenke til kommentar
pæren Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Da ver kortet bestillt... Selv om prisen muligens indikerer at dette er en feilprising, virker jo det hele rimelig rart. Kortet kosta jo 1500 i går, for så i dag å bli nedpriset, opp-priset og senket igjen... I tillegg til dette tyder jo alle bilder og spesifikasjoner på at dette er et GT-kort. Ville faktisk nesten tro at de bare har glemt en H i overskriften... EDIT: Hehe :!: Serveren til Elkjop ser ut til å he brutt sammen grunnet stor trafikk: På grunn av stor trafikk kommer du for øyeblikket ikke inn på den siden du ønsker. Vennligst forsøk igjen senere. Endret 10. mai 2005 av pæren Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 så dette kortet vil funke på mitt msi 845pe kort, men det står jo Motherboard must support AGP 8x som minimums krav eller er dette bare tull? har skikkelig lyst på dette kortet * READ MY LIPS * Det vil funke bra! Vær ikke redd du. Det eneste som skjer er et ytelsestap på 2 - 5 prosent i forhold til om du hadde hatt hovedkort med AGP 8X. Det kan jo være at den AGP->PCI-e bridge chippen som er brukt kun støtter AGP 8X da ... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det var noe til storebror, det! Kjenner jeg blir varm om hjertet... Hvis du gir meg et pengebeløp i mnd kan jeg sikkert blir storebroren din og Hehe, selvom min lillebror blir 14 har han det søteste ansiktet når han er glad og det er helt herlig og se! Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 så dette kortet vil funke på mitt msi 845pe kort, men det står jo Motherboard must support AGP 8x som minimums krav eller er dette bare tull? har skikkelig lyst på dette kortet * READ MY LIPS * Det vil funke bra! Vær ikke redd du. Det eneste som skjer er et ytelsestap på 2 - 5 prosent i forhold til om du hadde hatt hovedkort med AGP 8X. Dette må du undersøke nærmere,normalt skal det gå greit men når det står kun 8xAGP så vil nok du få problemer. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Dette må du undersøke nærmere,normalt skal det gå greit men når det står kun 8xAGP så vil nok du få problemer. ja dette kan kanskje bli litt problematisk. har et R9600XT kort som jeg hadde tenkt å putte i dama sin pc men det funket ikke av en eller anna grunn,.. hu har bare støtte for 4X AGP. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det var noe til storebror, det! Kjenner jeg blir varm om hjertet... Hvis du gir meg et pengebeløp i mnd kan jeg sikkert blir storebroren din og Hehe, selvom min lillebror blir 14 har han det søteste ansiktet når han er glad og det er helt herlig og se! Er nok jeg som hadde blitt storebroren din, hvis du er født i '86. (Har to storesøstre, fikk aldri en lillebror, jeg. Hadde bare bamsen min! ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Huff.... Jeg er håpløs... Klarte ikke å la være å bestille... Rett og slett for godt tilbud... Jaja.. tok det som oppkrav i tilfelle lageret allerede var tomt.. så slapp jeg å bli trekt på Visa'n (som jeg uansett skal bruke til å bestille et kabinett nå..) Så nå må jeg bygge ett nytt system.. igjen.. Det blir S754.. Hovedkortet - Abit NF8 nForce3 har jeg nettopp hentet på posten... Positiv overraskelse det og.. demovare fra Komplett til litt over 400kr.. komplett med alt.. dvs. som ny vare.. Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 De har sikkert kommet over floppen og nå for å gjøre alt raskt, har de lagt ned hele siden Lenke til kommentar
V36a Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 er dette et bedre kjøp enn det 9800le kortet på komplett? JA! Dette kortet slår 9800XT. Ikke for å krangle, men dette kortet slår nok ikke 9800 XT. Ref: her Lenke til kommentar
dapre Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Siden og prisen er fremdeles oppe.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) hmm jeg får ikke 1495 når jeg legger det i kurven.. får 795,- tror dere jeg får det for den prisen hvis jeg kjøper det på elkjop.no eller ? tenkte å selge det etterpå.. får vel mer enn 795,- for et ubrukt 6600GT AGP ?? Endret 10. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har bestilt kortet med VISA og får det for 866kr som det står i ordrebekreftelsen. Så ja du får kjøpt kortet til prisen, men spørsmålet er jo om Elkjøp kommer til å trekke seg dette tilbudet eller ikke. Du kan vel få 1100-1200kr, QXL er alltid et greit å sted å kvitte seg med varer til høypris . Telcontar Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Noen som vet hvordan dette kortet er Vs Radeon 9800, non-pro...? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ikke for å krangle, men dette kortet slår nok ikke 9800 XT. Ref: her Ikke for å krangle men les alle testene her: http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...004-27gpu2.html Lenke til kommentar
MrOnslow Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har bestilt kortet med VISA og får det for 866kr som det står i ordrebekreftelsen. Så ja du får kjøpt kortet til prisen, men spørsmålet er jo om Elkjøp kommer til å trekke seg dette tilbudet eller ikke. Du kan vel få 1100-1200kr, QXL er alltid et greit å sted å kvitte seg med varer til høypris . Telcontar Vet ikke helt om du er oppdatert på Qxl.no fronten, men noe over 1000-lappen for et nytt og ubrukt 6600GT kort er ren fantasi Har selv gjort noen veldig gode kjøp der på grunn av laber aktivitet, les budgivning :!: Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har bestilt kortet med VISA og får det for 866kr som det står i ordrebekreftelsen. Så ja du får kjøpt kortet til prisen, men spørsmålet er jo om Elkjøp kommer til å trekke seg dette tilbudet eller ikke. Du kan vel få 1100-1200kr, QXL er alltid et greit å sted å kvitte seg med varer til høypris . Telcontar Vet ikke helt om du er oppdatert på Qxl.no fronten, men noe over 1000-lappen for et nytt og ubrukt 6600GT kort er ren fantasi Har selv gjort noen veldig gode kjøp der på grunn av laber aktivitet, les budgivning :!: Det er vel ikke annet å vente, siden jeg ga opp QXL en stund tilbake pga. mange useriøse folk. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå