Gå til innhold

6600GT til 795 på elkjop.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe.. hør på dette: Jeg ringte Elkjøp for å få spora pakka mi (6600GT). Mens han karen på telefonen satt å "spora" så sa han: "Sånne varer lønner det seg å kjøpe på komplett.no" hehe.. hvorfor i alle dager sa han det??? Er det noen som har noe å utsette på dette kortet?? har jo som sagt fra før av et 9600XT, og regner vel med at jeg vil merke en forskjell....

:no:

Endret av Svulst
Lenke til kommentar

Du vil merke en stor forskjell i spill ja. Og hvis du kjører 3dmark testene, vil også tallene der indikere det samme. Hadde 9600xt ultimate edition. Det vil si med standard klokk som er høyere enn vanlig xt. Og jeg merket stor forskjell. Kan kjøre half life 2 bedre og med høyere grafikk. Men skal man ha full grafikk, bør man nok gå for en 6800 gt eller x800 pro/xt.

Lenke til kommentar

ok.. er ikke noen ekstrem gamer lissom.. vil ha bra grafikk, men trenger ikke BEST liksom.. Bare reagerte litt på det han elkjøp-fyren sa.. Alle her inne har anbefalt det kortet, så kommer han og sier det han sa..

Lenke til kommentar

Ikke hør på han fyren fra elkjøpt. De fleste som jobber der har ikke kompetanse innenfor pc, og iallafll ikke innen grafikk. Leadtek a6600gt er et bra kort, støyer lite og er en ganske god overklokker. Man får det man betaler for, om ikke mer. Så jeg kan anbefallet det kortet. Men siden det er slutt på tilbudet nå, kan du se nærmere på xfx sin geforce 6600gt. Den kommer med høyere standard klokk på 1000 mhz, dvs 100 mhz høyere enn leadtek sin. Så den vil teoretisk yte litt bedre. Men skal du ha en bra og "grei pris kort", se på x800xl. Med det kortet er du nok sikra mot de fleste spillene på markedet, og til fremtiden :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, jeg mente ikke at du kunne finne kortet til en lavere pris. Bare at med par hundre kroner ekstra kan du få 2 dvi utganger og et litt bedre kort ( xfx 6600gt). Men leadtek kortet er veldig bra. Har det selv i kabinettet og er kjempe fornøyd. Får ca 3300 poeng i 3dmark05 uten klokking.

Lenke til kommentar

Hadde tidligere et Gainward 6800LE kort som var kranglete under 3d bruk. Tror fremdeles at det er PSU'en som skapte problemer der. Mangel på eller ujevn spenning. (low quality psu)

Leverte forøvrig inn mitt defekte (RIP) Leadtek 6600gt kort hos Elkjøp tidligere i dag. Avdelingsleder hintet først til at jeg kunne få nytt FX 5700, eller pengene tilbake :p men når jeg sa det magiske ordet "Omlevering" fikk tonen en annen pipe og nytt kort er på vei i posten.

Bra jobbet Elkjøp!

Lenke til kommentar
kan det være at hk bare støtter 4x agp..?

spurte om det på forumet før jeg kjøpte kortet, og alle var enige om at det skulle gå bra..

Bildet skal ikke fryse av den grunn! Funnet ut av problemene?

Endret av antiloop
Lenke til kommentar
Så bra!

kanskje jeg får et nytt i morgen, hvis de har det inne da.

Jeg har mine tvil. Først skal kortet sendes til leadtek, så skal leadtek sjekke det, så sender de en mail til elkjøp om det er noe galt med det, så gir elkjøp deg beskjed (hvis de husker det da).

Kan ta flere uker hvis du er uheldig.

Lenke til kommentar

Kompetanse kan det hende de har, men ElKjøp har ikke lov å drive verksted.

Kortene blir ikke sendt til produsent av kortet. Det blir sendt til evt. verksted eller distributør/importør hvor ElKjøp får kortet fra.

Tar det lenger enn 21 arbeidsdager (man -> fre) kan du begynne å hyle å skrike. Etter en uke har du krav på "låneprodukt" ;)

coldfusion: Hvor mye betalte du for kortet? 795,-?

Endret av ExcaliBuR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...