Gå til innhold

6600GT til 795 på elkjop.no

Anbefalte innlegg

Takk til trådstarter! Det var på tide at jeg fikk byttet ut GF3 Ti 200 med noe bedre.

3DMark03 = 7498

3DMark05 = 3247

Det gamle kortet klarte ca 1000 i 3DMark03...

AMD 2500+@3200+, 512MB RAM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter med hentelappen her nå, bestilte på tirsdag selv om jeg ikke hadde penger da ;)

Skal hente det på onsdag, poster 3dmark resultater osv da. Gleder meg til å få ut det halvdøde 9600pro kortet.

fantaCx

Endret av FantaCx
Lenke til kommentar

Jeg fikk omkring 7500 i 3DMark03 med mitt kort uklokket, og får 9448 nå som jeg kjører kortet på 600MHz core og 1200MHz minne (og har klokket opp cpu og ram på maskinen).

Har byttet ut orginalkjøleren med en Zalman VF700 AlCu, og brukt Arctic Silver 5 kjølepasta under denne.

Tempraturene på mitt kort er ca 31 grader idle, og 55 grader load. Load tempen er tatt når jeg tester med rthdribl, og er ikke sjekket like etter å ha kjørt spill eller noe. Om jeg sjekker like etter testingen er temp omkring 46 grader.

Cpu er en Celeron D 2,4GHz klokket til 3,24GHz (180MHz fsb/225MHz minne) med 512MB ram. Andre specs står i profilen.

Endret av andreg
Lenke til kommentar

Om tempraturen er 37 grader mens du spiller 3D spill vil jeg si det er veldig lavt, men jeg kjenner ikke til Empire Earth 2, så for alt jeg vet trenger det ikke bruke 3D i det hele tatt...

For å se hva tempen er under load kan du laste ned rthdribl og la det stå i et vindu mens du har tempraturovervåkningen stående oppe.

Lenke til kommentar

Leste noen tester på nettet om kortet i en 6600gt roundup, der ble det gjort poeng gode vifte-egenskaper! Men som jeg også har lest på nettet er det noen kort som kan bli ekstremt varme. Men det kommer av at kjølern ikke sitter godt nok festet i fra fabrikken.

Lenke til kommentar

Virker ikke som om kortet mitt vil høyere enn 549 på core før det kommer artifacts, men ser jo mange har fått kortet opp i 580 og høyere (ikke at det har så mye å si kanskje). Noen tips?. Har en vifte som suger luft inn foran og en som suger ut bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...