Gå til innhold

6600GT til 795 på elkjop.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har 6800LE fra Club3d i min doning nå, men må ærlig talt si at jeg var mer fornøyd med ti4400 som jeg hadde. Er virkelig 6800le bedre enn 6600? har softmodda så klart med ytelsen er ikke bra synes nå jeg. 600 har jo GDD3 minne brikke. vil denne være mye bedre enn 6800LE sitt som er "gammel" teknologi? Hvis den er bedre er jeg solgt da kjøper jeg 6600 :love:

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt kortet selv, men mistenker at det har skjedd en alvorlig glipp.

Modellbetegnelsen på dette kortet er LEADTEK A6600GT128TD

Problemet er at det ikke eksisterer noe kort med denne betegnelsen! Ved å sjekke Leadtek sine hjemmesider ser man at de har to AGP modeller i 6600 serien:

A6600TD (non GT) og A6600GTTDH

Det har sikkert skjedd en forveksling mellom vanlig 6600 og 6600GT. Uansett, står det ettertrykkelig 6600GT i ordrebekreftelsen, så hvis det dukker opp et vanlig 6600 i posten blir jeg irritert!

EDIT:

Da rettet de prisen til 1495,-

Endret av Mr_Snuffles
Lenke til kommentar

Det er ikke GT versjonen de har på elkjip. Den heter A6600TD, teksten er nok feil (som vanlig). Webshopen til elkjop er så dårlig og full avfeil at jeg aldri har kjøpt noe der. Mye bedre å prute i butikken :-)

Lenke til kommentar

:!:

"Elkjøp oppgraderer nettbutikken

Grunnet en større oppdatering av hjemmesiden kan hastigheten dessverre være redusert og funksjonsfeil kan oppstå.

Vi arbeider for å utbedre feilen."

:!: :!:

Blir morro å se hva som skjer med dem som rakk å bestille til feil pris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

:!:

Mistanken min bekreftet!

Så spørs det da...

Dere som bestilte når det var feilpriset...

Får dere kortet til den gode prisen?

Eller får dere ..tada!!... "The Søppelkort".. aka.. FX5700LE..

Det ville vært kjipt det...

OK.. kjøper det for kr. 200 via bruktmarkedet..inkl. porto...

Er i "ertehumør" idag.. :p

Lenke til kommentar
Er dette kortet overkill på et XP 2500+ Barton system????

Klarer CPUen å henge med?

Om den greier det blir det nok 6600GT på meg :p

#EDIT# hva blir ytelse forskjellen fra ett 9600 pro @ xt

Passer perfekt til ditt system:-)

Bestilte et kort nå og det sto 866 kr på Visa innbetalinga og nå får jeg e-post hvor det står 1566 kr!Helt ulovlig å forandre et Visa beløp så her er El-kjøp ut å kjøre.

Endret av Poppe
Lenke til kommentar

Bestilte et par av disse skjermkortene, og fikk ordrebekreftelsen umiddelbart etterpå (til 795 kroner stykket).

Endog dem som kjøpte dette kortet per visa.

Tiden vil vise hva som skjer, men:

"Trykkfeil

Vi tar forbehold om trykkfeil i tekst, priser og bilder, uavhengig av om dette skyldes menneskelig eller systemmessig feil."

Endret av MrOnslow
Lenke til kommentar
Bestilte et par av disse skjermkortene, og fikk ordrebekreftelsen umiddelbart etterpå (til 795 kroner stykket).

Endog dem som kjøpte dette kortet per visa.

Tiden vil vise hva som skjer, men:

"Trykkfeil

Vi tar forbehold om trykkfeil i tekst, priser og bilder, uavhengig av om dette skyldes menneskelig eller systemmessig feil."

Her vil jeg si du har en god sak. (Du får bare håpe og be at Visa-kortet ditt allerede er belastet. Da kan de ikke sno seg unna...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...