Gå til innhold

6600GT til 795 på elkjop.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(tonna @ 14/05/2005 : 14:31)

(carlern @ 14/05/2005 : 14:29)

Bare å sende en PM dersom noen har "overbestilt" kortet! Hadde vært kjekt med en oppgradering her og..

Du kan få mitt :whistle:

Ser for meg et litt mer fungerende kort ;)

Lenke til kommentar

Testa kortet med 3dmar 03 og 05. Fikk 7693 i førsnevnte og 3192 i 05.

Har ikke peil om dette er bra, har en barebone maskin med P4 2.8GHz HT og 1 gig ram.

Tempen lå på ca. 65-70 grader rett etter testene. Blir ganske varm inne i den boksen, men core på gpu tåler visst 127.

Telcontar

Lenke til kommentar
Da var mitt 6600GT i hus. Uheldigvis viser det seg at kortet mitt er defekt og må byttes. Jeg får masse artifacts og striper allerede ved boot. Har nå testet på 2 maskiner og samme feil på begge...  :wallbash:

Søk på nettet etter leadtek a6600gt td problems, så får du en god del treff. du er nok ikke den første...

men men, sitter på jobben med kortet vedsiden av meg, krysser fingrene for at det er ok :w00t:

Lenke til kommentar

Med mitt kort så får jeg 7185 i 3dmark03 og 3207 i 3dmark05.

Overklokka til 561/1.14 så blei det 8200 i 3dmark03 og 3743 i 05.

Amd XP 2600+@3300+ (2300mhz), 1GB ram

Endret av St3ffaN
Lenke til kommentar
Testa kortet med 3dmar 03 og 05. Fikk 7693 i førsnevnte.

Har ikke peil om dette er bra, har en barebone maskin med P4 2.8GHz HT og 1 gig ram.

jeg får 8100! ;)

har samme spec som du.

Saken er vel du har en Prescott og jeg har en Northwood cpu. Den lille forskjellen på 400 poeng kan nok forklares der.

Telcontar

Lenke til kommentar
Testa kortet med 3dmar 03 og 05. Fikk 7693 i førsnevnte.

jeg får 8100! ;)

har samme spec som du.

Saken er vel du har en Prescott og jeg har en Northwood cpu. Den lille forskjellen på 400 poeng kan nok forklares der.

Telcontar

det er mulig... ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan bekrefte at det ikke er feilprising på gang. Elkjøp selger mange varer med tap de selger også mange med stor fortjeneste så de går nok ikke konkurs med det første. Jobber selv på elkjøp men jeg fikk ikke med meg at de solgte kortet så billig før i dag, og da var det allerede for sent. Elkjøp Lørenskog har ihvertfall ingen igjen på lager.

Lenke til kommentar

Ringte dere elkjøp for å få pakkesporings nr?

Jeg bor i Bergen, og ser at mange andre her har fått det. Bare ikke meg som har fått det :cry:

Men hvis det skulle være noen problemer med kortet, kan jeg da bare gå på min lokale elkjøp butikk då? Eller må jeg sende det til Elkjøp sin netbutikk?

Endret av jorn_:-D
Lenke til kommentar
Ringte dere elkjøp for å få pakkesporings nr?

Jeg bor i Bergen, og ser at mange andre her har fått det. Bare ikke meg som har fått det :cry:

Men hvis det skulle være noen problemer med kortet, kan jeg da bare gå på min lokale elkjøp butikk då? Eller må jeg sende det til Elkjøp sin netbutikk?

Bare send en reply på mailen med ordrenummeret du fikk fra Elkjøp der du skriver i tillegg at du ønsker sendenummeret på pakken Voila...

Endret av antiloop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...