Telcontar Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 da jeg ringte sa dem at kortet skulle bli sendt 16 mai. (very funny!) får vel vente til omtrent neste fredag eller noe? update: ringte idag. og da hadde skjermkortet allerede blitt sendt igår! og det som var morsomt var at hun på kundesenteret sa "du har fått deg et billig skjermkort" (med glimt i øyet). Enten så var det en flause på nettsidene eller så visste de at dette var fryktelig billig? :-) Tror nok de bare har akseptert tapet de har hatt med denne feilprisingen, akkurat som MPX gjør. Telcontar Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Jeg ringte og i dag og fikk bekreftet av ham på kundetlf at den var sendt i går... Av en eller annen merkelig grunn var han mer hjelpsom en noen andre har vært på den tlf.. Trur kanskje dette var et veldig vellykket pr-stunt.. Dem skal vel få litt blest om webshoppen... Og jeg må få si det.. Det står respekt av webshoppen til elkjøp at dem tar tapet med verdighet. Hadde det vært i vanlig butikk er jeg 100% sikker på at dem hadde kunnet sno seg unna.. Vet av erfaring at elkjøp her bare ler når du kommer med noe sånt, og jeg orker ikke å gå noe lenger med det.. Er glad i dag, men da dette kortet kom på tilbud til 1495,- så vurderte jeg å kjøpe det, jeg var en dag for sen på annonsegarantien og spurte kassafyren; "Har dere 6600gt inne?" Etter litt nøling, så sa jeg; "skjermkort!" "ah!" sa han... "Vi har dessverre ikke inne high-end kort" Måtte da presisere at dette visst ikke var noe high-end og ba ham ta frem reklame avisa.. Jeg så på ham at panikken begynte å bre seg, men etter en stund samlet han seg og fikk ytret, med åpen skadefryd i stemmen; "Du er 1 dag for sen, og vi kan dessverre ikke bestille noen" Tipper han jublet inne i seg da han gikk, for det første slapp han å se meg igjen, for det andre han slapp å jobbe mer enn absolutt nødvendig... Endret 13. mai 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Pedant Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 får ingen mail når det blir sendt ? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) får ingen mail når det blir sendt ? Jeg gjorde det. Du har bestilt en eller flere pakker på www.elkjop.no som skal sendes med Posten. Nedenfor finner du informasjon om pakken med bla. et sendingsnummer. Klikk på sendingsnummeret og du vil via internett få informasjon om hvor pakken befinner seg (Posten Nettspor).Har du ikke tilgang på internett kan du ringe Posten kundeservice på telefonnummer 810 00 710 Mottaker XXXX XXXXX XXXX Adresse 1 XXXXXX Postnr/by XXXX XXXXXXX Oppkrav beløp 0 Sendings nummer Kolli ID Kolli nr Antall kolli Vekt kg -- 3X070X12X878X9X38X 1 1 Ikke oppgitt Endret 13. mai 2005 av Lars Anders Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg fikk ikke det Sendte en mail nå og spurte Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Har du ikke tilgang på internett kan du ringe Posten kundeservice på telefonnummer 810 00 710 <-- den der var jo bra, forutsetter jo at man greier å lese mailen, hehe. Edit: Fikk heller ingen mail annet enn ordrebekreftelse, jeg sendte mail og spurte om sporingsnummer. Telcontar Endret 13. mai 2005 av Telcontar Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Sånn, nå er det ny kortet inni maskinen. Driver fortsatt med å installere driverne. Gleder meg til å teste hvor bra dette kortet er i forhold til det gamle kortet mitt... weeeeeeee Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Wee kortet mitt er i Kristiansand. Da er det her i morgen. *løpe og skaffe spill* Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Jeg fikk ikke det Sendte en mail nå og spurte Det tar jo litt tid før du får svar! Først får du en bekreftelse på mailen du sendte og senere pakkenummeret! Jeg får kortet mitt i morgen.. Edit: Du fikk tydligvis svar... Endret 13. mai 2005 av antiloop Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Wohoo! Fikk nettopp kortet mitt. Sannelig en stoooor forbedring fra FX5600 kortet mitt ja. LOL. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kjørte 3dmark03 og fikk 7890. Er det et greit resultat for å være et 6600gt kort? ( Ikke overklokket) Lenke til kommentar
dapre Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Heisann! Til lykke med deres 6600GT kort...heldiggriser Men er alle klar over at kortet krever 350 W minimum ? Mvh, Dapre Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Heisann!Til lykke med deres 6600GT kort...heldiggriser Men er alle klar over at kortet krever 350 W minimum ? Mvh, Dapre Nei det visste jeg ikke, at bare kortet trenger 350w... wow, da må jeg øke min 400w psu, trenger sikkert da en, hmm, ja minst 1000w psu for å drive hele greia mi... Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tror ikke kortet tar 350w,det de mener er at Pc`n minst må ha en psu på 350w. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Har en 500-watter selv, så slike ting bekymrer meg ikke lengre Uansett, jeg klokket opp kortet til 580/1.1 uten problem, og det ga 3DMark03 resultat på 8506. (Driver v71.89) Sikkert mer å hente, men hakke giddi å fikle så mye med kortet enda. Endret 13. mai 2005 av hakrist Lenke til kommentar
Læfsa Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kjøpte dette kortet for ei stund siden... Det er absolutt å anbefale!!! Sykt lav pris!!! Løp og kjøp!!! Lenke til kommentar
MrOnslow Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Fikk nettopp en mail fra Elkjøp. Hvis man har fått bestillt kortet til 795,-, så får man kortet for denne prisen.To bad jeg IKKE bestillte da Så flott :!: Gleder meg til å få mine 3 bestilte 6600GT kort Hvis du føler for å kvitte deg med et av dine 3 kort til en grei fortjenste, er jeg villig til å motta Har sendt deg en privat mail, og krysser fingrene Et kort skal jeg alltids kunne unnvære Men ingen pm eller mail mottatt. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Et kort skal jeg alltids kunne unnvære Men ingen pm eller mail mottatt. Det var da som... Var sikker på jeg fikk sendt avsted den PM'en. Nå har jeg sendt en email i tillegg. Takk for svar Mvh, Dapre Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Uhm.. noen som vet hvordan man får farver på composite ut (til tv), med dette kortet? Blir bare svart-hvitt her Edit: Oh dang! Er visst bare separat RGB ut eller s-video. Typisk, TV'en min har ingen av delene. Endret 13. mai 2005 av hakrist Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 er det mulig å kjøpe en adapter som får fram farger eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå