Gå til innhold

6600GT til 795 på elkjop.no


Anbefalte innlegg

For vær gang det kommer en liten ting som shader motoren må jobbe med stresser kortet så utrolig at hele greia begynner og hakke som en gamme mann med parkinsen.

Morsomt! :thumbup:

 

Antar at du mente å skrive "gammel" og "Parkinsons sykdom".

 

På denne siden kan du lese litt mer om sykdommen. Håper at verken du eller noen av dine nærmeste får denne sykdommen.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at mitt kort er på omlastningssentralen i Drammen, og jeg bor ca. 500 meter unna, så jeg får mitt i kveld :D.

 

Skal se om jeg kan få installert kortet ikveld, må bare hive ut ATI kortet og driverene (håper det ikke blir noe driver tull da). Har en barebone maskin, så overklokking kommer jeg ikke til å foreta.

 

Telcontar

Lenke til kommentar
Hei. Som flere her bestilte jeg kortet til den gode prisen, og mottok relativt kjapt en ordrebekreftelse fra elkjøp. Så lurer jeg på, hvordan jeg jeg nå følge pakken, i og med at jeg ikke har mottatt den enda?

Jeg sendte svar på den ordrebekreftelsen og ba om å få sporingsnummer og fikk det :).

 

Telcontar

Lenke til kommentar
Hei. Som flere her bestilte jeg kortet til den gode prisen, og mottok relativt kjapt en ordrebekreftelse fra elkjøp. Så lurer jeg på, hvordan jeg jeg nå følge pakken, i og med at jeg ikke har mottatt den enda?

Jeg sendte svar på den ordrebekreftelsen og ba om å få sporingsnummer og fikk det :).

 

Telcontar

Takk, mail e herved sent. Nå har jeg altså et x800xt pe og et 6600 gt liggende på postkontoret, herregud så lett jeg er å friste...

Lenke til kommentar
Fikk nettopp en mail fra Elkjøp. Hvis man har fått bestillt kortet til 795,-, så får man kortet for denne prisen.

To bad jeg IKKE bestillte da :wallbash:

Så flott :!: Gleder meg til å få mine 3 bestilte 6600GT kort :p

 

Hvis du føler for å kvitte deg med et av dine 3 kort til en grei fortjenste, er jeg villig til å motta :p

Har sendt deg en privat mail, og krysser fingrene :love:

Lenke til kommentar

Det går jo an å prøve den automatiske overklokkingen til nVidia. Jeg husker ikke om den må aktiveres med Coobits, men den finner i alle fall optimal overklokking for skjermkortet (ut fra nVidias kriterier for god overklokking, selvsagt).

 

Jeg husker ikke hvilke frekvenser jeg fikk på core/minne på mitt Leadtek 6600GT, men jeg gikk i alle fall opp fra 7200 til 8000 poeng i 3DMark03 (jeg måtte teste det).

 

Men skjermkortet er så bra at det er unødvendig å klokke det, synes jeg.

Lenke til kommentar

da jeg ringte sa dem at kortet skulle bli sendt 16 mai. (very funny!) får vel vente til omtrent neste fredag eller noe?

 

update: ringte idag. og da hadde skjermkortet allerede blitt sendt igår! og det som var morsomt var at hun på kundesenteret sa "du har fått deg et billig skjermkort" (med glimt i øyet). Enten så var det en flause på nettsidene eller så visste de at dette var fryktelig billig? :-)

Endret av radisson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...