espenf Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 For vær gang det kommer en liten ting som shader motoren må jobbe med stresser kortet så utrolig at hele greia begynner og hakke som en gamme mann med parkinsen. Morsomt! Antar at du mente å skrive "gammel" og "Parkinsons sykdom". På denne siden kan du lese litt mer om sykdommen. Håper at verken du eller noen av dine nærmeste får denne sykdommen. God natt! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 hehe å sorry, det var seint for meg når jeg skrev det her inn, utrolig hva søvn mangel kan få deg til og gjøre hehe Tusen takk for linken den skal leses og jeg håper virkelig ingen av oss her hjemme får den sykdommen heller snx! Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noen som har fått kortet sitt enda? Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Mitt kom no! Stikker på posten for å hente det. PS: Avsender er Elkjøp stormarked Lørenskop Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ser at mitt kort er på omlastningssentralen i Drammen, og jeg bor ca. 500 meter unna, så jeg får mitt i kveld . Skal se om jeg kan få installert kortet ikveld, må bare hive ut ATI kortet og driverene (håper det ikke blir noe driver tull da). Har en barebone maskin, så overklokking kommer jeg ikke til å foreta. Telcontar Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei. Som flere her bestilte jeg kortet til den gode prisen, og mottok relativt kjapt en ordrebekreftelse fra elkjøp. Så lurer jeg på, hvordan jeg jeg nå følge pakken, i og med at jeg ikke har mottatt den enda? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei. Som flere her bestilte jeg kortet til den gode prisen, og mottok relativt kjapt en ordrebekreftelse fra elkjøp. Så lurer jeg på, hvordan jeg jeg nå følge pakken, i og med at jeg ikke har mottatt den enda? Jeg sendte svar på den ordrebekreftelsen og ba om å få sporingsnummer og fikk det . Telcontar Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei. Som flere her bestilte jeg kortet til den gode prisen, og mottok relativt kjapt en ordrebekreftelse fra elkjøp. Så lurer jeg på, hvordan jeg jeg nå følge pakken, i og med at jeg ikke har mottatt den enda? Jeg sendte svar på den ordrebekreftelsen og ba om å få sporingsnummer og fikk det . Telcontar Takk, mail e herved sent. Nå har jeg altså et x800xt pe og et 6600 gt liggende på postkontoret, herregud så lett jeg er å friste... Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ringte kundeservice istad og fikk bekrefta at pakka var allerede på postkontoret. Så nå er det bare å hente den. Gleder mg som en liten unge. Da er det ut med 9600xt og inn med 6600gt Lenke til kommentar
dapre Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Fikk nettopp en mail fra Elkjøp. Hvis man har fått bestillt kortet til 795,-, så får man kortet for denne prisen.To bad jeg IKKE bestillte da Så flott :!: Gleder meg til å få mine 3 bestilte 6600GT kort Hvis du føler for å kvitte deg med et av dine 3 kort til en grei fortjenste, er jeg villig til å motta Har sendt deg en privat mail, og krysser fingrene Lenke til kommentar
Ergotera Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ringte kundeservice istad og fikk bekrefta at pakka var allerede på postkontoret. Så nå er det bare å hente den. Gleder mg som en liten unge. Da er det ut med 9600xt og inn med 6600gt Sykt, høres ut som om du skal få Pamela til bords ! Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er jo tross alt litt erotisk å få oppgradert hardware.. hvertfall til halv pris.. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Bare for å feie all tvil til side: Dere som har fått kortet, det er vel 6600GT dere har blitt tilsendt? Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Bare for å feie all tvil til side: Dere som har fått kortet, det er vel 6600GT dere har blitt tilsendt? Jepp! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er jo tross alt litt erotisk å få oppgradert hardware.. hvertfall til halv pris.. Ein særs god følelse er det. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hehe, opplevelsen blir kanskje erotisk ja! Blir iallfall digg å kjøre alt nesten på fult i hl2. Skal bli gøy å teste hvor mye dette kortet tåler. Litt overklokking blir det iallfall Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det går jo an å prøve den automatiske overklokkingen til nVidia. Jeg husker ikke om den må aktiveres med Coobits, men den finner i alle fall optimal overklokking for skjermkortet (ut fra nVidias kriterier for god overklokking, selvsagt). Jeg husker ikke hvilke frekvenser jeg fikk på core/minne på mitt Leadtek 6600GT, men jeg gikk i alle fall opp fra 7200 til 8000 poeng i 3DMark03 (jeg måtte teste det). Men skjermkortet er så bra at det er unødvendig å klokke det, synes jeg. Lenke til kommentar
Pedant Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 noen som vet hvor mye det støyer? hvordan er viftestøyen i forhold til 9800 og 9600pro f.eks.? Lenke til kommentar
radisson Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) da jeg ringte sa dem at kortet skulle bli sendt 16 mai. (very funny!) får vel vente til omtrent neste fredag eller noe? update: ringte idag. og da hadde skjermkortet allerede blitt sendt igår! og det som var morsomt var at hun på kundesenteret sa "du har fått deg et billig skjermkort" (med glimt i øyet). Enten så var det en flause på nettsidene eller så visste de at dette var fryktelig billig? :-) Endret 13. mai 2005 av radisson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå