sveinar Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg *herregud.." har du så stort behov for kyndig hjelp er det nok du som er newbie! *hehehe* trenger du mer hjelp enn å få vite produktnavnet og prisen på varen du kjøper, kan du jo stikke til komplett og snakke med babesn der istede! for meg vil både pris og produktnavn på elkjøp-varen vi snakker om (om du ikke fikk det med deg; Leadtek a6600GT TDH, pris; 795,-!!) vekke min interesse uavhengig om det er en datanerd eller en fyr som studerer psykologi jeg kjøper det av. men virker som du ikke har særlig greie på pris eller skjermkort/ytelse, kjære konfimant, da du mener 6800gt til 2300,- er et bedre kjøp enn 6600gt til 795,-! (lo meg skakk ihjel da jeg leste innleggene dine!) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) noen som har kjøpt 2 kort her som kunne tenkte og selge den til meg??? Til denne kupp prisen *bøyer meg i støvet og smisker* send PM hvis noen snille sjeler vil! Helt seriøst.. Endret 11. mai 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
Ergotera Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg *Patetisk* patetisk ? syns du skal begrunne den litt jeg ? bare sier sannheten jeg, har handla en del på elkjøp for noen år siden, så je vet hva jeg snakker om. Hmmm, tror noen er misunnelig her... Mem men, jeg kan godt være newbie jeg, når jeg får skjermkort til nesten halv pris! misunnelig ?? har 6800gt jeg, og det knuser det kortet. så misunnelig er jeg nok ikke. kan vede på at elkjøp ikke vet hva 6800GT er en gang, de har vel bare hørt op 6600 og 6200 serien hehe For noe tull. Du får kjøpt 6800 GT hos elkjøp. Men jeg har sluttet å handle hos de etter at jeg for en tid tilbake fikk lydkort som var godt brukt og defekt. Sleipt og frekt spørr du meg. Fy, styr unna. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 noen som har kjøpt 2 kort her som kunne tenkte og selge den til meg??? Til denne kupp prisen *bæyer meg i støvet og smisker* send PM hvis noen snille sjeler vil! Vil ha et jeg og, rakk ikke bestille . Lenke til kommentar
espenah Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg Jaha? Enten så sitter du å ler for deg selv fordi du ville skape en useriøs debatt, eller så var du oppriktig og mener at du aldri ville kjøpt noe fra amatørene på Elkjøp.. Så hvis du hadde fått 6800 kortet ditt hos Elkjøp til 1150 kr, så hadde det vært deg likegyldig og du hadde heller kjøpt kortet for det dobbelte en annen plass? Det er akkurat det samme kortet om du kjøper det fra Elkjøp eller Komplett, vet du. Skjerp deg, du kan spare deg for så latterlige innlegg omså du kødder eller mener d.. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 La no "proen" få sitte der å si hva han vil. Stolt av å være newbie og kjøpte 6600GT fra Elkjøp til 795kr.. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 FAEN!! De har fått det fikset!!! Jeg skulle bestille igår men jeg rakk det ikke, pytt pytt tenkte jeg.. *Bestiller det imorgen* NEI!!! Jeg har bare lyst å legge meg ned å GRIIINE!! Lenke til kommentar
dapre Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fikk nettopp en mail fra Elkjøp. Hvis man har fått bestillt kortet til 795,-, så får man kortet for denne prisen. To bad jeg IKKE bestillte da Lenke til kommentar
MrOnslow Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fikk nettopp en mail fra Elkjøp. Hvis man har fått bestillt kortet til 795,-, så får man kortet for denne prisen.To bad jeg IKKE bestillte da Så flott :!: Gleder meg til å få mine 3 bestilte 6600GT kort Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg printet ut et ark, med prisen på. Kan jeg på noen måte bruke dette? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Printet du et ark fra elkjop.no ? Tror ikke du kommer langt med det ettersom prisen er satt opp igjen. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 T_T, jeg hadde fått meg jobb og stabble en stor veddunge bare pga det der .... nabbkjøp, die in a fire plz -Simon Lenke til kommentar
xpert Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Så flott :!: Gleder meg til å få mine 3 bestilte 6600GT kort Eyy, ikke støvsug nettbutikken da ;-) Jeg synes ikke så veldig synd på Elkjop, noen her hadde jo tom. ringt de og fått verifisert prisen. Jeg har bestilt og gleder meg til å flytte GF4 Ti4200 kortet over i pentium boksen og pensjonere det gamle Matrox G400 Dualhead (ramme inn og henge kongekortet verdig på veggen). Så blir det bedre grafikk i xp2500 "spillkassa" mi... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fikk nettopp en mail fra Elkjøp. Hvis man har fått bestillt kortet til 795,-, så får man kortet for denne prisen.To bad jeg IKKE bestillte da Så flott :!: Gleder meg til å få mine 3 bestilte 6600GT kort Det var feilprising ja Lenke til kommentar
Pedant Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 jeg bestilte dette kortet i går jeg og. noen som allerede ha dette kortet og kan si noe om støynivåret? det oppgis at det skal være lavt, men vet jo det at ikke alle har like liten terskel for bråk. hvordan er lyden på denne vifta i forhold til f.eks. 9600-pro vifta (den skal være 19dB, og lager kun naturlig hvislelyd, ingen tone). jeg har tenkt å gjøre ganske store forandriner i maskinvaren for å eliminere støy så godt jeg kan, så jeg har lyst å satse på et stillegående kort, som også duger litt. hittil har jeg hatt et 9800pro-kort, og vifta på den syens jeg er ulidelig. (jeg har en shuttle barebone med tynt deksel) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 På elkjøp Carl Berner (Oslo) hvor jeg var for 10 min siden kostet kortet 1800,- Lenke til kommentar
Zen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hadde vært morsom å fått vite hvor mange som bestilte kortet til kr 795... Gleder meg uansett til å bytte ut mitt slitne Geforce 3 Ti 200. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det er ikke noen som kan starte en avstemning da? Så får vi se hvor mange som fikk kjøpt seg kupp kortet Lenke til kommentar
Revox Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg Skal si deg en ting jeg min gode mann. Det er ikke uten grunn at Elkjøp ansetter unge "uerfarne" mennesker. De vil ikke ha en selger som står å babler specs på specs inn i hodet på en kunde, men en selger som selger på "følelsen" av produktet. En som er nødt til å bruke det han ser på prislappen og produktet. Og statistiskt sett er det også disse selgerene som selger best. Elkjøp administrasjonen er ikke interessert i å ha en selger som skal stå å la betalende kunder vente for at du skal få høre hvor mye cache det sitter i en s-754 sempron kontra A64 og hvor lang tid de forskjellige bruker på SuperPI. Gjennomsnitts nordmannen har ikke snøring på pc. Ofte så kommer de inn og skal ha en pentium med windows xp på. Ellers er det de som har en data teknikker som nabo som har annbefalt dem en Pentium med windows xp på. (ikke så store forskjellen der mao) Vil du ha tak i en med kunnskap så er det oftest nok å spørre etter en av de fast ansatte i avdelingen da de som regel blir sendt på kurs og "skolering" innen salg & specs. Nivået er selvfølgelig varierende her også med tanke på fartstid/interesse men er som regel høyere enn hos deltids ansatte. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det er ikke noen som kan starte en avstemning da? Så får vi se hvor mange som fikk kjøpt seg kupp kortet ja det hadde vært kult. tror kanskje elkjøp blir nødt t å bestille inn extra for å ha nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå