Gå til innhold

6600GT til 795 på elkjop.no


Anbefalte innlegg

hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg

Har ingen problemer med å handle på Elkjøp jeg :!:

 

Og denne gangen var det en særdeles god handel :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg

*Patetisk* :whistle:

patetisk ? syns du skal begrunne den litt jeg ? bare sier sannheten jeg, har handla en del på elkjøp for noen år siden, så je vet hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
[
hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg

Elkjøp er jo greit å handle hos så lenge man selv vet hva man skal ha. Ingen vits å spørre selgerene om noe, de har som regel ikke peiling på noe som helst.

 

Når det er en så god handel som dette så bryr jeg meg veldig lite om hva Elkjøp står for.

 

PS: Jeg tviler sterkt på om Elkjøp setter sitt personlige preg på kortet, siden du påpeker at produktene Elkjøp selger suger.

 

Telcontar

Endret av Telcontar
Lenke til kommentar

så kvaliteten på dette kortet er dårlig, bare fordi det selges på elkjøp? det du mener?

 

"elkjøp er for newbies" Hva legger du i dette? Elkjøp er som alle andre el-kjeder: de ansetter studenter o.l. Dette er folk som ikke er utdannet selgere, og ofte vet de ikke mer om produktet enn folk flest.

 

så jeg vil vinkle det litt annerledes: komplett er for newbies. Komplett vet masse om produktene, og kan veilede kjøpere. Dette klarer ikke elkjøp, så de som handler på elkjøp, må være "leet" (siden de da vet hva de skal ha osv.)

 

dette blir teit. Elkjøp er en kjede, med produkter for folk flest, ikke spesialbutikk for skjemkort.

 

edit: dette innlegget er tilegnet Blaz3r sitt siste/ nest siste innlegg

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg

*Patetisk* :whistle:

patetisk ? syns du skal begrunne den litt jeg ? bare sier sannheten jeg, har handla en del på elkjøp for noen år siden, så je vet hva jeg snakker om.

Hmmm, tror noen er misunnelig her... :p

Mem men, jeg kan godt være newbie jeg, når jeg får skjermkort til nesten halv pris! :thumbup:

Lenke til kommentar

Dersom vi med bekreftet ordre får varen levert for 866,- fra "Elkjop" ,

er det helt ok for meg som "55-modell" å bli titulert som "newbie".

Tror hverken "Elkjop" eller kundene kommer til å føle seg støtt.

Mine etterkommere som nok heller ikke helt passer tittelen , vil nok med glede

forære sine etterkommere PC-spillene som følger med .

Vi kommer nok alle til å overleve en eventuell handel hos "Elkjop".

Om det viser seg at "Elkjop" holder ord etter en "blæmme" som denne ,

skal de ha ros for det.

Endret av 1955
Lenke til kommentar
hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg

*Patetisk* :whistle:

patetisk ? syns du skal begrunne den litt jeg ? bare sier sannheten jeg, har handla en del på elkjøp for noen år siden, så je vet hva jeg snakker om.

Hmmm, tror noen er misunnelig her... :p

Mem men, jeg kan godt være newbie jeg, når jeg får skjermkort til nesten halv pris! :thumbup:

misunnelig ?? har 6800gt jeg, og det knuser det kortet. så misunnelig er jeg nok ikke. kan vede på at elkjøp ikke vet hva 6800GT er en gang, de har vel bare hørt op 6600 og 6200 serien hehe :p

Lenke til kommentar
hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg

*Patetisk* :whistle:

patetisk ? syns du skal begrunne den litt jeg ? bare sier sannheten jeg, har handla en del på elkjøp for noen år siden, så je vet hva jeg snakker om.

Hmmm, tror noen er misunnelig her... :p

Mem men, jeg kan godt være newbie jeg, når jeg får skjermkort til nesten halv pris! :thumbup:

misunnelig ?? har 6800gt jeg, og det knuser det kortet. så misunnelig er jeg nok ikke. kan vede på at elkjøp ikke vet hva 6800GT er en gang, de har vel bare hørt op 6600 og 6200 serien hehe :p

Hmmm, og hvor mye ga du for ditt kort da?

Ytelse pr. krone, blir det vanskelig å slå et 6600GT til 866,-inkl frakt

Og kommer det noe annet en et 6600GT fra Elkjøp, tror jeg at jeg har en "brukbar" klagegrunn,

siden det uttrykkelig står "LEADTEK A6600GT128TD" i ordrebekreftelsen! :D

 

EDIT: PS, og de vet vist til og med hva et 6800 GT er!!! :ohmy:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg

*Patetisk* :whistle:

patetisk ? syns du skal begrunne den litt jeg ? bare sier sannheten jeg, har handla en del på elkjøp for noen år siden, så je vet hva jeg snakker om.

At du har dårlig erfaring med Elkjøp er irrelevant i denne sammenheng.. og at du veit hva du prater om.. er meget mulig.. men da bør du nok ta det i en annen tråd.. og med gode begrunnelser.. Særlig når du ber andre begrunne innleggene sine. :)

De fleste her veit at man ikke kan regne med über-support eller veldig kvalifiserte tips/råd om hardware på Elkøp.

Men når de (ved en feil her) legger ut *gode* skjermkort nærmest gratis så er det en god nyhet..

Har du noe å bidra med ellers vedrørende Leadtek 6600GT til kr. 795?

Selv har jeg ett allerede til kr.1395 som yter særdeles bra.. og ett kort til til halv pris er derfor en god deal.. Jeg bryr meg "katta" om det er solgt av Elkjøp, Komplett, PS-Data eller Netshop..

Lenke til kommentar
hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg

*Patetisk* :whistle:

patetisk ? syns du skal begrunne den litt jeg ? bare sier sannheten jeg, har handla en del på elkjøp for noen år siden, så je vet hva jeg snakker om.

Hmmm, tror noen er misunnelig her... :p

Mem men, jeg kan godt være newbie jeg, når jeg får skjermkort til nesten halv pris! :thumbup:

misunnelig ?? har 6800gt jeg, og det knuser det kortet. så misunnelig er jeg nok ikke. kan vede på at elkjøp ikke vet hva 6800GT er en gang, de har vel bare hørt op 6600 og 6200 serien hehe :p

Hmmm, og hvor mye ga du for ditt kort da?

Ytelse pr. krone, blir det vanskelig å slå et 6600GT til 866,-inkl frakt

Og kommer det noe annet en et 6600GT fra Elkjøp, tror jeg at jeg har en "brukbar" klagegrunn,

siden det uttrykkelig står "LEADTEK A6600GT128TD" i ordrebekreftelsen! :D

jeg ga faktisk 2300 for mitt. er ganske bra ytelse pr krone skal jeg si deg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

jeg ga faktisk 2300 for mitt. er ganske bra ytelse pr krone skal jeg si deg :p

Joda.. det var en god pris...

Men siden jeg selv har 6800GT (til kr.1800 forøvrig).. så kan jeg jo klart dokumentere at det ikke yter 3 ggr. så bra som 6600GT.. (kr.795x3).

Mer fornuftige argumenter mot 6600GT fra Elkjøp? :p

Lenke til kommentar

Har handlet mye hos elkjøp. Ikke fordi jeg liker de....tåler egentlig ikke shappa, de driver for det meste med fant. Men så lenge jeg gjør veldig gode kjøp der og på den måten utnytter dem så gjør det meg ingenting. Er det ikke et slagord som går noe sånt som: "You shall keep your friends close, and your enemy closer"? Isåfall deler jeg seng med fienden....tror jeg har handla tilsammen for 20 000 hos elkjøp. Deriblandt en xbox med ekstra kontroller til 700 kr, 512 mb creative spiller til 300 og panasonic 32" pm 11f til 6000....alle gode kjøp som de garantert tapte penger på.

 

Så stå på elkjøp....setter pris på at dere driter dere ut!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
er dette et bedre kjøp enn det 9800le kortet på komplett?

JA! Dette kortet slår 9800XT.

Det er det dummeste jeg har hørt...... Kvalitet og Ytelse er 2 viktige ting.....kortet YTER kankje noelunde det samme men det er stor forskjell på Kvaliteten her....

Er det det dummeste du har hørt?

Tror du skal moderere deg kraftig her gitt.. :)

Da jeg har ett par stk. 9800Pro.. hvorav ett er moddet til 9800XT kan jeg fastslå at 6600GT er en *god del* bedre enn 9800XT. Det viser jo forøvrig de fleste tester på nettet.. dog.. 9800XT m/256MB RAM yter jo best ved høye oppløsninger/"eyecandy".

Når det gjelder kvalitet har det svært lite å gjøre med hvilken GPU som sitter på PCB'n, mens derimot produsent/byggkvalitet/Bios betyr noe i så måte.

Det kan hende du sitter på informasjon som begrunner utsagnet ditt, men jeg tillater meg å betvile det..

:p

 

On-topic:

Uavhengig av hva "Elkjøp-hatere" og evt. ATI-fanbois synes er viktig å bruke denne tråden til...:

Kr.795 for ett 6600GT er trolig årets skjermkort-kjøp.. :thumbup:

Lenke til kommentar
er dette et bedre kjøp enn det 9800le kortet på komplett?

JA! Dette kortet slår 9800XT.

Det er det dummeste jeg har hørt...... Kvalitet og Ytelse er 2 viktige ting.....kortet YTER kankje noelunde det samme men det er stor forskjell på Kvaliteten her....

 

hmm.. Skjønte ikke den helt? Ikke ytelsesforskjell, men kvalitet :dontgetit:

 

Okey, da sporer vi inn litt på selve kjøpet, vi tenger ikke 2-siders posting av flaming av en som menerat produktene på Elkjøp er dårligere enn andre, tror han har skjønt det nå ;)

Well, angående feilprisningen, så var det som jeg trodde, men det virker rart at de også har fått "feilprinsningen" ut i butikkene, da en uten henvisning til nettside fikk kjøpt det til 796,- :hmm:

Lenke til kommentar
hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg

Idiot. Jeg har handlet for minst 100k på Elkjøp. Det viktigste er prisene ikke om selgeren vet hvile CAS rammen har den siste bærebare.

 

Dette var en kjempepris, synd det var AGP.

Lenke til kommentar
hvem tenker på å kjøpe ting fra elkjøp i det heletatt..de er jo totalt amatører hele gjengen. så suger de produktene de selger. elkjøp er for newbies mener jeg

*Patetisk* :whistle:

patetisk ? syns du skal begrunne den litt jeg ? bare sier sannheten jeg, har handla en del på elkjøp for noen år siden, så je vet hva jeg snakker om.

Trenger ikke å begrunne noen irrelevante og teite utsagn! :!:

 

Dealen her har ikke noe med "elkjøp" selgern å gjøre i det hele.

 

Samme hvem som selger produktet, kunne i og for seg vert fretex om du vil. :tease:

 

 

Kortet var et kjempe kupp i forhold til pris/ytelse og jeg er kjempe fornøyd. (punktum) :love:

Endret av TeCh2pe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...