Gå til innhold

6600GT til 795 på elkjop.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk heldigvis lagt inn en bestilling i natt. :mrgreen:

Nå gjenstår det bare å se hva vi får og hva vi må betale. Ser i nettbanken at det er reservert kr 866.-.

Kommer til å bli et stort steg opp fra GeForce 440MX dette :thumbup:

Lenke til kommentar
Der var det rettet til 1495,- ja...

Stemmer det.. MEN, ringte kundesenteret deres og fikk bekreftet at det var en trykkleif fra deres side. :p

MEN MEN MEN,- vi som bestilte kortet til 795,- får det til den prisen og de sendes ut på fredag eller på onsdag neste uke! :w00t:

Count down!

Lenke til kommentar

Stemmer det.. MEN, ringte kundesenteret deres og fikk bekreftet at det var en trykkleif fra deres side. :p

MEN MEN MEN,- vi som bestilte kortet til 795,- får det til den prisen og de sendes ut på fredag eller på onsdag neste uke! :w00t:

Count down!

Weeeeee! :w00t:

Lenke til kommentar

Din bestilling:

Antall Produkt Pris pr stk Pris total

1 LEADTEK A6600GT128TD 795,00 795,00

--------------------------------------------------------------------------------

Frakt og ekspedisjon: 115,00

Totalt: 910,00

Herav MVA: 182,00

Bra jeg fikk med meg dette da.. Flaks! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har nå prøvd å avbestille, ettersom jeg stakk innom Elkjøp Lørenskog og hentet samme kortet til 695,- kr. Så det er jo litt merkelig at det er feilpriset, dog kjører Elkjøp Lørenskog store salg om dagen etter en ombygging og re-åpning av butikken.

Lenke til kommentar

Count down!

:w00t: Woohoo! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...