Gå til innhold

6600GT til 795 på elkjop.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var mitt 6600GT i hus. Uheldigvis viser det seg at kortet mitt er defekt og må byttes. Jeg får masse artifacts og striper allerede ved boot. Har nå testet på 2 maskiner og samme feil på begge... :wallbash:

Det var jo kjipt, tror jeg nesten må installere mitt med det samme og sjekke om det funker som det skal.

Telcontar

Lenke til kommentar

Da var kortet mitt installert og det funker fint, ingen artige facter der :p. Får ta litt 3d testing imorgen. Sammenlignet med 9700pro kortet mitt så virker 2d'en noe klarere og mer naturtro, kanskje ikke så rart da 9700 kortet begynner å bli litt gammelt.

Telcontar

Lenke til kommentar

Hentet kortet her i Bergen i dag. Men det kan se ut som om jeg har fått et demoeksemplar. Det var ikke plast rundt esken, og posen med kortet var ikke tapet igjen. Ellers fulgte alt av kabler og spill med.

Har ikke fått satt det inn i maskinen enda, men krysser fingrene for at det funker.

Lenke til kommentar

Kan se ut til at det ikke er feilprising det er snakk om.

En kompis av meg fikk kjøpt kortet for 795,- i butikk senest idag. Og da lå prisen inne i systemet hos Elkjøp. Kan virke som de har fått et ekstremt billig parti fra Leadtek.

Lenke til kommentar
Hentet kortet her i Bergen i dag. Men det kan se ut som om jeg har fått et demoeksemplar. Det var ikke plast rundt esken, og posen med kortet var ikke tapet igjen. Ellers fulgte alt av kabler og spill med.

Har ikke fått satt det inn i maskinen enda, men krysser fingrene for at det funker.

Samme her. Første som slo meg når jeg åpnet pakken var at dette så ikke nytt ut.

Men alt av kabler og software fulgte med og kortet funker fint så tror ikke du trenger å bekymre deg.

Lenke til kommentar

Samme her. Første som slo meg når jeg åpnet pakken var at dette så ikke nytt ut.

Men alt av kabler og software fulgte med og kortet funker fint så tror ikke du trenger å bekymre deg.

Hmm.. samme var det med mitt eksemplar. Posen var ikke tapet igjen og ingen plast rundt esken. Kortet funker derimot som det skal og skal teste det med 3dmark programmene litt senere ikveld.

Saken er vel at ingen ting så brukt ut, brukermanualen var ikke bladd i og tapen til posen hadde ingen fingermerker fra før av. Kanskje det bare var dårlig tape på posen.

Telcontar

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

pokker som jeg føler med deg :( kjipeste som finnes er når du gleder deg til ny hw, også funker det ikke som det skal.

Lenke til kommentar
Posen min var heller ikke tapet og det var ikke noe plastikk rundt. Det var og endel stygge hakk på kjøleribba og jeg får masse artifacts i windows. Faen så typisk min flaks

Vel tonna, du kan håpe på at de er utsolgt for kortet slik at de må tilby deg et bedre kort istedet (kanskje 6800GT), men har de 6600GT så får du vel det.

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...