Joachim_F Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Et nytt år er i gang, og med det får vi en ny versjon av Sports Interactives årlige managerspill, og i år kommer spillet også til PSP. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 gleder meg til dette. håper at det kan bli minst like artig som fm2005. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Gleder meg veldig til dette ja. Det med å be om høyere lønnsbudsjett, stadion osv. fantes fra før, men regner med at det har blitt forbedret eller noe slikt da. Angående å snakke direkte til en spiller er jeg glad dette implementeres. Dette har jeg savnet veldig. Håper denne funksjonen blir laget veldig bra, da det er utrolig irriterende å ikke kunne reagere når enkeltspillere ødelegger en kamp osv.. Ihvertfall, gleder meg edit: Forresten, FM på PSP må jo bli en underlig, men forhåpentligvis bra opplevelse. Endret 10. mai 2005 av arehei Lenke til kommentar
brd Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 nå er det mangen fotballidioteri klassen som jublet ja(eg var ein av dei ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg