Gå til innhold

klipsch SF1 serien VS RF10 serien

Anbefalte innlegg

vell topic sier det meste .

vurderer to ganske like sett :

SF-1 front

SC-1 center

SS-1 back

ksw-10 sub

pris 9995

eller

RF-10 - fronthøyttaler

RC-10 - center høyttaler

RS-10 - surround høyttaler

pris 8995,-

er det noen her som har erfaring med begge eller noen av settene ??

det siste er jo uten sub og det først er et av di siste nye som er mulig og få tak i !!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan ikke lage vote , må være mod :roll:

har og samme posten på avforum , til film er synergy serien best blir jeg fortalt , tror jeg kommer til og kjøpe denne , av den grunnen at det er med en sub for bare 1000 kr mer

Lenke til kommentar
kjøp deg siste DVD&Hjemmekino. der tester de et sett i RF serien. De høyttalerne er visstnok utrolig bra dynamiske. Men du burde ha en god sub. er jo ikke akkurat

store elementer i noen av de settene der.

vell har sjekket veildene priser på synergy serien her

og kom da ut på 17k totalt for dette settet , når jeg da får det for 10k er det jo et meget bra tilbud :D

regner med at det blir synergy høytalere på meg

noen som vil fåreslå en amp til dette , vurderer en h/k 330 , men denne er kanske noe svak

Lenke til kommentar
noen som vil fåreslå en amp til dette , vurderer en h/k 330 , men denne er kanske noe svak

AVR-330 vil klare de høyttalerne uten problemer!

Om H/K er et godt valg til Klipsch er jeg litt usikker på. Mulig horndiskanten til Klipsch blir litt skarp,så det bør du teste før du kjøper. Mange bruker Marantz til Klipsch. Det skal være en god match.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

AVR-330 vil klare de høyttalerne uten problemer!

Om H/K er et godt valg til Klipsch er jeg litt usikker på. Mulig horndiskanten til Klipsch blir litt skarp,så det bør du teste før du kjøper. Mange bruker Marantz til Klipsch. Det skal være en god match.

vil si at Marantz spiller mer lyst en h/k så med den vil vell horndiskanten komme enda mer kraftig fram

høytalerne får jeg ikke hørt på , køpe postorder , finnes jo ikke noe i nærheten som fører merket :thumbdown:

men kan jo kjøpe høytalerne og ta en 330 på hjemlån en tur da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...