Mato Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 vell topic sier det meste . vurderer to ganske like sett : SF-1 front SC-1 center SS-1 back ksw-10 sub pris 9995 eller RF-10 - fronthøyttaler RC-10 - center høyttaler RS-10 - surround høyttaler pris 8995,- er det noen her som har erfaring med begge eller noen av settene ?? det siste er jo uten sub og det først er et av di siste nye som er mulig og få tak i !! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 kom til og tenke på at eg kanske skulle legge med linket til di forskellige systemene RF serien SF serien F bokstaven er egntlig forkortelse for front og seriene heter egntlig Synergy og Reference Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg ville nå gått for Reference serien Har ikke hørt veldig mye på Synergy, men RF'en er nok den beste vil jeg tru... Dra en vote/poll på det da vel Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 kan ikke lage vote , må være mod har og samme posten på avforum , til film er synergy serien best blir jeg fortalt , tror jeg kommer til og kjøpe denne , av den grunnen at det er med en sub for bare 1000 kr mer Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) *oi da* dobbel Endret 10. mai 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 kjøp deg siste DVD&Hjemmekino. der tester de et sett i RF serien. De høyttalerne er visstnok utrolig bra dynamiske. Men du burde ha en god sub. er jo ikke akkurat store elementer i noen av de settene der. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 kjøp deg siste DVD&Hjemmekino. der tester de et sett i RF serien. De høyttalerne er visstnok utrolig bra dynamiske. Men du burde ha en god sub. er jo ikke akkuratstore elementer i noen av de settene der. vell har sjekket veildene priser på synergy serien her og kom da ut på 17k totalt for dette settet , når jeg da får det for 10k er det jo et meget bra tilbud regner med at det blir synergy høytalere på meg noen som vil fåreslå en amp til dette , vurderer en h/k 330 , men denne er kanske noe svak Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) noen som vil fåreslå en amp til dette , vurderer en h/k 330 , men denne er kanske noe svak AVR-330 vil klare de høyttalerne uten problemer! Om H/K er et godt valg til Klipsch er jeg litt usikker på. Mulig horndiskanten til Klipsch blir litt skarp,så det bør du teste før du kjøper. Mange bruker Marantz til Klipsch. Det skal være en god match. Endret 11. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Marantz og Primare er to jeg vet passer godt sammen med Klipsch Primare gjerne til de større høytalerene da, men de burde greie de på den størrelsen der å Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg kommer mest sannsynlig til å gå for Klipsch RF serien når jeg kjøper høyttalere om ikke så veldig mange månedene. Selv sitter jeg på et ny Marantz SR7500 som er en utrolig god AMP. anbefaler den på det sterkeste. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Skal kjøpe meg Klpsch KM6, og skal ha en Primare forsterker... Har hørt på det, og det kan anbefales i hvert fall Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 noen som vil fåreslå en amp til dette , vurderer en h/k 330 , men denne er kanske noe svak AVR-330 vil klare de høyttalerne uten problemer! Om H/K er et godt valg til Klipsch er jeg litt usikker på. Mulig horndiskanten til Klipsch blir litt skarp,så det bør du teste før du kjøper. Mange bruker Marantz til Klipsch. Det skal være en god match. vil si at Marantz spiller mer lyst en h/k så med den vil vell horndiskanten komme enda mer kraftig fram høytalerne får jeg ikke hørt på , køpe postorder , finnes jo ikke noe i nærheten som fører merket men kan jo kjøpe høytalerne og ta en 330 på hjemlån en tur da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå