Gjest QbeC- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei dere. Er snart ferdig med siden til clanet. Det som gjenstår er valg av forum. Noen forslag? P.S. Hvilket forum brukes her? Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Du kan jo bruke phpBB Eller som de bruker på forumet invision power board (tror ihvertfall et det er det). Eller takeforum.com Endret 10. mai 2005 av vi er lost Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 phpBB er gratis, InvisionBoard koster penger. Vil du ha et enkelt og greit forum anbefaler jeg phpBB - det er lett og sette opp og ganske lett og vedlikeholde. Invisionboard har flere muligheter uten mods tror jeg, det samme gjelder også et annet forum som heter vBulletin. Ingen av de to sistnevnte er gratis for og ha sagt det. Tror phpBB vil utfylle dine behov godt jeg. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Det finnes veldig mange tråder om akkurat dette. Bruk søkefunksjonen før du spør om noe her i forumet! Men uansett, jeg anbefaler Invision Power Board og vBulletin hvis du har mulighet til å legge litt penger i det, og phpBB og SMF hvis du vil ha det gratis. Edit: Og forresten, riktig det "vi er lost" sa. HW-nettverket bruker Invision Power Board versjon 1.3.1. Edit 2: Men Invision Power Board 1.3.1 og nedover er/var gratis, så hvis du vil kan jeg godt gi deg det. Endret 10. mai 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) vBulletin overgår all annen forumprogramvare hvis du har råd til det. Det er både raskere og mer sikkert enn IPB og phpBB. Hvis du ikke har pengene til å kjøpe en vBulletin-lisens har phpBB en enorm brukergruppe men har dessverre mange sikkerhetshull og er ikke særlig raskt. Invision PowerBoard koster penger (ikke særlig mye, though), men er litt raskere og sikrere. I tillegg (synes jeg i hvert fall) har IPB en litt mer "profesjonell feel". Hvis du ikke liker noen av disse finnes det alternativer, de største av disse er sannsynligvis YaBB (gratis), ikonBoard (gratis), XMB (gratis) og Phorum. Disse har relativt høy kvalitet (min mening), så den største nedturen ved å bruke dem er at de har en relativt liten hack/skin-community. Edit; dette forumet bruker Invision PowerBoard 1 (1.1?). Endret 10. mai 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå