OscarWoHA Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Helt siden november har jeg spilt i diverse betatester, gledet meg til spillet og blitt skikkelig hekta. Dessverre gjør Blizzard feil som går utover gleden jeg får ved å spille. Det blir rett og slett slitsomt. Her kommer min historie. Jeg oppdager at jeg har betalt to ganger for mitt 6-måneders abbonement. Dagen jeg mottar fakturaen sender jeg denne mailen: HiI recieved my bill from MasterCard today. By Blizzard I have been billed two times. €65,94 21st March 05 and €65,94 23rd March 05. So the total bill from you was €131,88. This is twice as much as it is supposed to be. (I payed for a 6 Month-subscription) Hope you can fix this as soon as possible, as I need those money very soon. Det går ca. 2 uker. Ikke noe svar. Jeg tenker at det må være noe galt. Kanskje de ikke tror på meg? Jeg legger ved bevis (kopi av faktura) i neste mail og sender nok en gang en mail. Hi, I have been charged 2 x €65,94 by Blizzard on my 6-month subscription. Hope you can return €65,94 to this bank-account: [konto-nummer]. You can find a copy of my bill here: . For further questions: Mail me at [email protected] Please respond this time. Her får jeg svar på mailen jeg sendte 9. april. Altså 18 dager senere! Hello, Thanks for your email. We are investigating your account in order to resolve the issue. If it is the case that you have been overcharged please reply to this mail stating your preference between in game time or a refund on the appropriate amount. If you have any other questions or problems, please do not hesitate to contact us Blizzard Europe Entertainment Johnny Billing Support www.wow-europe.com Weeee! Endelig. De fikser problemet. Jeg svarer at jeg heller vil ha penger i stedet for mer in-game spilletid: Hi, I would like to get those €65,94 back. Så får jeg nok et svar fra Blizzard. Denne gangen en reply fra den andre mailen jeg sendte. Hello,Thanks for your email. We are investigating your account in order to resolve the issue. If it is the case that you have been overcharged please reply to this mail stating your preference between in game time or a refund on the appropriate amount. Don't hesitate to contact us again should you have any further inquires. See you soon in Azeroth ! Pierre B. Blizzard Europe Billing Support www.wow-europe.com Jeg svarer, så glad som jeg da var, at jeg vil ha penger. Hi,Thanks for your reply. I have already been contacted about this issue some days ago. I would like to have those €65,94 back, instead of extra in-game time. Thanks for great entertainment. I love World of Warcraft. Men så skjer det. Ny faktura fra MasterCard. Gjett hvem som har tatt €64,94 fra kontoen? Jo, Blizzard. Det er tredje gang! Det står heller ikke noe om at jeg har fått penger fra de. Det betyr at jeg totalt har betalt ca. 1650kr for 6 måneders abbonement. Jeg har allerede gitt beskjed til Forbrukerrådet. Vurderer TV2 Hjelper Deg, men skal forsøke å sende nok en mail. Jeg er så ufattelig lei og full av frustrasjon! Om det er noe uklart, så bare spør. EDIT: €65,94 = 550NOK Endret 10. mai 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hvis du vil gjøre det enklere så kontakter du mastercard heller. Forklar saken og at du kun har gitt tillatelse til 1 trekk. Så tror eg du får pengene ganske fort tilbake. Dette blir regnet som svindel hos mastercard og de leggger ut for de 2 gangene som som du ikke skulle ha betalt. Så tar de saken videre med blizzard. (ikke noe posetivt for blizzard). Du har nok pengene før det er gått 2 uker vil eg tippe på. Tok 3 dager hos meg med visa kortet mitt da noe lignende skjedde. Fikk 5000 kr tilbakebetalt rett på konto. Endret 10. mai 2005 av Thorvald Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Virker helt tragisk, ser ut som at du har gjort alt riktig. Er virkelig synd, etter min mening har Blizzard ikke akkurat blitt mer brukervennelige i det siste. Negativ utvikling. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har du forsøkt å ringe supporten? Ting ordner seg fortere på telefon enn mail. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Huff, dette var ille ja. Hvis jeg var deg ville jeg sluttet, bortsett fra at jeg elsker spillet.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hvis du vil gjøre det enklere så kontakter du mastercard heller.Forklar saken og at du kun har gitt tillatelse til 1 trekk. Så tror eg du får pengene ganske fort tilbake. Takk for tips. Ringte MasterCard. Eneste de gjorde var å sperre for videre trekk fra Blizzard Entertainment. EDIT: Har ikke ringt support, Jan Åge Endret 10. mai 2005 av CobraM Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Takk for tips. Ringte MasterCard. Eneste de gjorde var å sperre for videre trekk fra Blizzard Entertainment. Vel..det ender bare med at Blizzard stenger kontoen din. RING BLIZZARD SUPPORT! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Takk for tips. Ringte MasterCard. Eneste de gjorde var å sperre for videre trekk fra Blizzard Entertainment. Vel..det ender bare med at Blizzard stenger kontoen din. RING BLIZZARD SUPPORT! De skal ikke trekke meg mer før i oktober. Så Blizzard sperrer ikke. Endret 10. mai 2005 av CobraM Lenke til kommentar
slez Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Trodde blizzard var hjelpsom på support men, men. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Tror nesten du skulle ringt dem. De har også et nummer i Norge du kan ringe for slikt. Edit: Norway: 800 12 633 (free) http://www.wow-europe.com/en/support/phonetech.html Endret 10. mai 2005 av Djevlen Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Har fått ordna det med MasterCard tror jeg. Skulle få igjen penger fra de. Så blir det en sak mellom MC og Blizzard. Håper ihvertfall det ordner seg. Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 En kamerat av meg hadde et lignende problem, etter noen mailer tok han tak i telefonen og ringte Blizzard support, da ble det fikset med en gang... Som flere her sier, ring heller, mye lettere Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Vel, TV2 hjelper deg er ihvertfall det dummeste å kontakte. De tar saker som de vet er enkle å løse, så de får et inntrykk av å være "gode". Dessuten tar de bare saker som tar seg best ut på tv, feks aldri en "kjedelig" sak. FBI (Forbrukerinspektørene) er da et bedre alternativ da de går i dybden med bedre mannskap. Best er vel å følge rådene fra andre innlegg over ja. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Vel, TV2 hjelper deg er ihvertfall det dummeste å kontakte. Hehe, ja. Tror jeg skal endre emne-tittel. Var bare noe jeg skrev fordi jeg var så sinna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå