Gå til innhold

Blizzard skylder meg 1100kr!

Anbefalte innlegg

Helt siden november har jeg spilt i diverse betatester, gledet meg til spillet og blitt skikkelig hekta. Dessverre gjør Blizzard feil som går utover gleden jeg får ved å spille. Det blir rett og slett slitsomt. Her kommer min historie.

Jeg oppdager at jeg har betalt to ganger for mitt 6-måneders abbonement. Dagen jeg mottar fakturaen sender jeg denne mailen:

Hi

I recieved my bill from MasterCard today. By Blizzard I have been billed two times. €65,94 21st March 05 and €65,94 23rd March 05. So the total bill from you was €131,88. This is twice as much as it is supposed to be. (I payed for a 6 Month-subscription) Hope you can fix this as soon as possible, as I need those money very soon.

Det går ca. 2 uker. Ikke noe svar. Jeg tenker at det må være noe galt. Kanskje de ikke tror på meg? Jeg legger ved bevis (kopi av faktura) i neste mail og sender nok en gang en mail.

Hi, I have been charged 2 x €65,94 by Blizzard on my 6-month subscription. Hope you can return €65,94 to this bank-account: [konto-nummer].

You can find a copy of my bill here: .

For further questions: Mail me at [email protected]

Please respond this time.

Her får jeg svar på mailen jeg sendte 9. april. Altså 18 dager senere!

Weeee! Endelig. De fikser problemet. Jeg svarer at jeg heller vil ha penger i stedet for mer in-game spilletid:

Så får jeg nok et svar fra Blizzard. Denne gangen en reply fra den andre mailen jeg sendte.

Jeg svarer, så glad som jeg da var, at jeg vil ha penger.

Men så skjer det. Ny faktura fra MasterCard. Gjett hvem som har tatt €64,94 fra kontoen? Jo, Blizzard. Det er tredje gang! Det står heller ikke noe om at jeg har fått penger fra de. Det betyr at jeg totalt har betalt ca. 1650kr for 6 måneders abbonement. Jeg har allerede gitt beskjed til Forbrukerrådet. Vurderer TV2 Hjelper Deg, men skal forsøke å sende nok en mail. Jeg er så ufattelig lei og full av frustrasjon!

Om det er noe uklart, så bare spør.

EDIT: €65,94 = 550NOK

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil gjøre det enklere så kontakter du mastercard heller.

Forklar saken og at du kun har gitt tillatelse til 1 trekk.

Så tror eg du får pengene ganske fort tilbake.

Dette blir regnet som svindel hos mastercard og de leggger ut

for de 2 gangene som som du ikke skulle ha betalt.

Så tar de saken videre med blizzard. (ikke noe posetivt for blizzard).

Du har nok pengene før det er gått 2 uker vil eg tippe på.

Tok 3 dager hos meg med visa kortet mitt da noe lignende skjedde.

Fikk 5000 kr tilbakebetalt rett på konto.

Endret av Thorvald
Lenke til kommentar
Hvis du vil gjøre det enklere så kontakter du mastercard heller.

Forklar saken og at du kun har gitt tillatelse til 1 trekk.

Så tror eg du får pengene ganske fort tilbake.

Takk for tips. Ringte MasterCard. Eneste de gjorde var å sperre for videre trekk fra Blizzard Entertainment.

EDIT: Har ikke ringt support, Jan Åge

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Takk for tips. Ringte MasterCard. Eneste de gjorde var å sperre for videre trekk fra Blizzard Entertainment.

Vel..det ender bare med at Blizzard stenger kontoen din. RING BLIZZARD SUPPORT!

De skal ikke trekke meg mer før i oktober. Så Blizzard sperrer ikke.

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Vel, TV2 hjelper deg er ihvertfall det dummeste å kontakte.

De tar saker som de vet er enkle å løse, så de får et inntrykk av å være "gode". Dessuten tar de bare saker som tar seg best ut på tv, feks aldri en "kjedelig" sak.

FBI (Forbrukerinspektørene) er da et bedre alternativ da de går i dybden med bedre mannskap.

Best er vel å følge rådene fra andre innlegg over ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...