Gå til innhold

Nå har netcom lansert smarttalk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bra tilbud fordi NetCom er en av de store selskapene, dette beviser at de vil kanskje ta opp kampen med småselskapene.

 

Dessuten er det et abbonement, hater de wannabe kontantløsningene som man kaller forhåndsbetalt abbonement for å markedsføre seg mot andre segmenter enn 14 åringer og eldre.. :)

Lenke til kommentar

KVTL...

Hva i all verden gjør at du...."hater"....disse "wannabe". (utrolige ord å bruke i denne forbindelse)

Er jo en genial måte å betale for seg...

Og hvorfor i all verden er ikke disse forh.betalte jevnbyrdige med f eks Netcom`s...

 

Fordi de der en god del billigere?....F eks på sms....

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar
KVTL...

Hva i all verden gjør at du...."hater"....disse "wannabe". (utrolige ord å bruke i denne forbindelse)

Er jo en genial måte å betale for seg...

Og hvorfor i all verden er ikke disse forh.betalte jevnbyrdige med f eks Netcom`s...

 

Fordi de der en god del billigere?....F eks på sms....

Fordi du får faktura fra netcom, mens de andre må du betale inn til en konto?

Lenke til kommentar

Fordi hvis man forhåndsbetaler og det skulle skje noe så sliter man. Da er de pengene tapt..

 

Fra NetCom får man en fin faktura som man betaler enkelt og greit, dessuten er det lett tilgang til support og nytt simkort\ puk hvis det skulle trenges (puk kan være vansklig å få tak i hvis man er på ferie.)

 

de kontantkort operatørene de har ikke support i helgene, man kan heller ikke gå i en mobilbutikk å hente ut et nytt simkort hvis det skulle skje noe med det gamle. dessuten så koster det for ekstra tjenester som MMS aktivisering etc. som NetCom har gratis.

 

Dessuten har man tjenester som forsikring etc. som fungerer utmerket. Og hvor irriterende er det ikke å gå tom for penger på kortet? he he, mange av vennene mine byttet fort over til abonnement igjen, synes forhåndsbetalingen var noe tull. Spesielt når de var på ferie og ikke hadde tilgang til internett :D

Lenke til kommentar
Fordi hvis man forhåndsbetaler og det skulle skje noe så sliter man. Da er de pengene tapt..

 

Fra NetCom får man en fin faktura som man betaler enkelt og greit, dessuten er det lett tilgang til support og nytt simkort\ puk hvis det skulle trenges (puk kan være vansklig å få tak i hvis man er på ferie.)

 

de kontantkort operatørene de har ikke support i helgene, man kan heller ikke gå i en mobilbutikk å hente ut et nytt simkort hvis det skulle skje noe med det gamle. dessuten så koster det for ekstra tjenester som MMS aktivisering etc. som NetCom har gratis.

 

Dessuten har man tjenester som forsikring etc. som fungerer utmerket. Og hvor irriterende er det ikke å gå tom for penger på kortet? he he, mange av vennene mine byttet fort over til abonnement igjen, synes forhåndsbetalingen var noe tull. Spesielt når de var på ferie og ikke hadde tilgang til internett :D

Helt enig.

 

Forhåndsbetalt er noe herk. Glad jeg var over den perioden etter fjortistida.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt kontantkort utenom Talkmore fordi je gville ha et lett nummer. Har hatt abbonement fra jeg var 14 eller noe :wow:

 

Vel, NetCom har også en kjempefin hint tjenste. Har satt min på 200 og den fungerer kjempebra.

 

Hos NetCom får man også smsmania så man får 200 sms til 10 øre pr stk. Er du litt mer ekstrem som han så har nok Telenor bedre tilbud til deg :D

Lenke til kommentar

Vel.

Greit nok det....

Vi har tydeligvis forskjellige behov.

Muligens en forskjell i alder og.

Jeg bruker bare tlf til samtaler, litt sms og litt GPRS

Selv har jeg hatt mob.tlf siden NMT`s dager og hatt behov for kundesupport en eneste gang. I fjor høst.

Fikk da utmerket hjelp av Talkmore, som jeg nå har. Har vært så fornøyd at jeg også har sagt opp fast tlf.

Reiser mye og dette abonnementet fungerer greit i alle land, som et vanlig ab gjør. I motsetning til enkelte andre kontantløsninger.

 

Dessuten. Du trenger da ikke gå tom!!!!

Bare å sette på automatisk oppfylling av ringekonto det.

Og detaljert, flott samtalespesifikasjon hele tiden.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Broren min bestilte SmartTalk for et par uker siden, og i dag ble nummeret portert. Til hans store overraskelse viste det seg at NetCom hadde satt ham opp som kontantkort-kunde! Fins det noen som helst logisk forklaring?

 

(Ja, han har sendt mail til kundeservice nå.)

Lenke til kommentar

Du ka nsi til broren din at på NetCom sine minesider får ha ndet ordnet det raskere. Nei det finnes ikke noen logisk forklaring.

 

Så at det hadde noe å si med div. avgifter etc. Så uansett så må det innom kundeservice.

 

Det jeg ville gjort var følgende:

 

1. endre abb på minside.

2. sendt en mail til netcom om feilen.

Lenke til kommentar

Ang smarttalk så syns jeg at det er rett og slett genialt.

 

Har ordnet meg en avtale med dem at jeg ikke får faktura fra dem før jeg passerer 350,- Så for min del så gjelder ikke minimumsfaktura på 99,- hver måned.

Gikk over i januar/februar engang og fikk min første faktura idag!

Tidligere hadde jeg ActiveTalk med SMSmania. Snakk om besparelse.

Lenke til kommentar
Ang smarttalk så syns jeg at det er rett og slett genialt.

 

Har ordnet meg en avtale med dem at jeg ikke får faktura fra dem før jeg passerer 350,- Så for min del så gjelder ikke minimumsfaktura på 99,- hver måned.

Gikk over i januar/februar engang og fikk min første faktura idag!

Tidligere hadde jeg ActiveTalk med SMSmania. Snakk om besparelse.

6004345[/snapback]

 

 

Den avtalen er vel ikke akkurat unik, ingen Netcomkunder får faktura med mindre beløpet overstiger 350,-. (Bortsett fra YoungTalk-kunder)

Endret av zica
Lenke til kommentar
Ang smarttalk så syns jeg at det er rett og slett genialt.

 

Har ordnet meg en avtale med dem at jeg ikke får faktura fra dem før jeg passerer 350,- Så for min del så gjelder ikke minimumsfaktura på 99,- hver måned.

Gikk over i januar/februar engang og fikk min første faktura idag!

Tidligere hadde jeg ActiveTalk med SMSmania. Snakk om besparelse.

6004345[/snapback]

 

 

Den avtalen er vel ikke akkurat unik, ingen Netcomkunder får faktura med mindre beløpet overstiger 350,-. (Bortsett fra YoungTalk-kunder)

6004482[/snapback]

 

Da ønsker jeg at du forklarer denne :

"Minimumsfakturering per måned er kr 99,-. Om du benytter mobilen for mindre enn kr 99,- en måned, vil du uansett bli fakturert dette beløpet. Beløpet inkluderer ikke faste avgifter på andre tjenester du ønsker å kombinere med dette abonnementet."

 

NetCom driver med e-faktura for dette abonnementet, så det koster dem slikk og ingenting å fakturere.

Lenke til kommentar
Ang smarttalk så syns jeg at det er rett og slett genialt.

 

Har ordnet meg en avtale med dem at jeg ikke får faktura fra dem før jeg passerer 350,- Så for min del så gjelder ikke minimumsfaktura på 99,- hver måned.

Gikk over i januar/februar engang og fikk min første faktura idag!

Tidligere hadde jeg ActiveTalk med SMSmania. Snakk om besparelse.

6004345[/snapback]

 

 

Den avtalen er vel ikke akkurat unik, ingen Netcomkunder får faktura med mindre beløpet overstiger 350,-. (Bortsett fra YoungTalk-kunder)

6004482[/snapback]

 

Da ønsker jeg at du forklarer denne :

"Minimumsfakturering per måned er kr 99,-. Om du benytter mobilen for mindre enn kr 99,- en måned, vil du uansett bli fakturert dette beløpet. Beløpet inkluderer ikke faste avgifter på andre tjenester du ønsker å kombinere med dette abonnementet."

 

NetCom driver med e-faktura for dette abonnementet, så det koster dem slikk og ingenting å fakturere.

6004678[/snapback]

 

Det setningen der har da ingenting med selve utsendelsen av faktura å gjøre. At du blir fakturert betyr da bare at det beløpet kommer på en faktura. Selv om jeg selvsagt kan ta feil, er jeg rimelig sikker på at grensa for utsendelse av faktura er på 350,- for smarttalk også (som på de andre privatabonnementene). Noen andre med smarttalk her som ikke har ingått en slik "avtale" og som kan svare på om fakturaen kommer selv om den ikke er på 350,-?

 

EDIT: Og selv om du har en spesiell avtale om utsending av faktura betyr jo ikke det at du slipper unna minstebeløpet på 99,- pr måned.

Endret av zica
Lenke til kommentar
Ang smarttalk så syns jeg at det er rett og slett genialt.

 

Har ordnet meg en avtale med dem at jeg ikke får faktura fra dem før jeg passerer 350,- Så for min del så gjelder ikke minimumsfaktura på 99,- hver måned.

Gikk over i januar/februar engang og fikk min første faktura idag!

Tidligere hadde jeg ActiveTalk med SMSmania. Snakk om besparelse.

6004345[/snapback]

 

 

Du får bare faktura hvis den har pasert 300kr, jeg har smarttalk og har flere ganger ikke fått faktura pga jeg har brukt mindre enn 300kr.

 

Du blir fakturert for 99 kr pr mnd uansett med smarttalk, men får ikke faktura før du har passert 300kr dvs etter 3 mnd hvis du ringer for under 99 kr pr mnd

Endret av jic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...