Met_Fredrik Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det jeg lurer på er om dette er mulig? Og isåfall, hvordan? Finnes det noen slags "tunnel" programmer jeg kan bruke? (Porten er naturligvis sperret) Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 ta kontakt med systemadministrator. Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Tviler på at admin gir meg tillatelse til å spille iom at dette er en skole vi snakker om Men vær så snill ikke kom med det "Drit i å spill å heller vær sosial osv.." :!: Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det er fullt mulig å bruke HTTP-tuneller, men de gir dårlig hastighet til gratis delen, gjerne bare et par kb/s. Man må betale for å få bedre hastighet. Med andre ord ikke noe du bør satse på å spille med, så lenge du ikke er villig til å betale. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tviler på at admin gir meg tillatelse til å spille iom at dette er en skole vi snakker om Men vær så snill ikke kom med det "Drit i å spill å heller vær sosial osv.." :!: Det er en grunn til at porten er sperret. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg