Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så holder vi oss til topic.

Spørsmålene var ment som en kartlegging av hva som har skjedd fra orden til kaos - derfor er jo sikkerhetsforanstaltningene relevante. I sin tur vil hva som har skjedd og hvorfor være relevant for hvor og eventuelt hvorvidt man skal "anmelde idiotene" :thumbup:

Lenke til kommentar
Så holder vi oss til topic.

:dontgetit: zjulik holdt seg jo til topic, han...

Doffen01: Vet ikke helt hva slags webhotell/domene du har eller noe, men du kunne jo kontakte de som leverer tjenesten. Kanskje de kunne tilbakestillt passordet/brukernavnet eller at de gir deg et nytt passord.

Tror du de "idiotene" har hacket seg inn eller har de funnet informasjonene din andre steder`?

Lenke til kommentar

Jeg syns spørsmålene som zjulik stiller er veldig relevante i denne sammenhengen.

Man kan ikke bare anmelde "idioter", hvis man f.eks. selv har vært årsaken til at "idiotene" har begynt å tulle.

Da er det best som jeg sier å snakke med den som leverer web-tjenesten. Blir litt drastisk å anmelde en slik sak til politiet.

Lenke til kommentar
Hvor anmelder jeg folk som tar og legger ned siden din og sperrer tilgang så du ikke får gjort noe?

Skal du anmelde en person som har begått et lovbrudd ringer du Politiet. :wallbash:

(Jeg derimot har fått en _ny_ definisjon på "idiot", men det skal jeg holde for meg selv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...