Doffen01 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvor anmelder jeg folk som tar og legger ned siden din og sperrer tilgang så du ikke får gjort noe? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvor anmelder jeg folk som tar og legger ned siden din og sperrer tilgang så du ikke får gjort noe? Hvorledes har dette skjedd? Hva er resultatet? Har du selv vært lemfeldig med kode/sikkerhet/tilgang? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Så holder vi oss til topic. Spørsmålene var ment som en kartlegging av hva som har skjedd fra orden til kaos - derfor er jo sikkerhetsforanstaltningene relevante. I sin tur vil hva som har skjedd og hvorfor være relevant for hvor og eventuelt hvorvidt man skal "anmelde idiotene" Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hatt noe slags webhotell? Mulig du har hatt innhold på siden med brudd på deres rettningslinjer. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Så holder vi oss til topic. zjulik holdt seg jo til topic, han... Doffen01: Vet ikke helt hva slags webhotell/domene du har eller noe, men du kunne jo kontakte de som leverer tjenesten. Kanskje de kunne tilbakestillt passordet/brukernavnet eller at de gir deg et nytt passord. Tror du de "idiotene" har hacket seg inn eller har de funnet informasjonene din andre steder`? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Vel, som regel anmelder du folk til politiet. Hvorvidt politiet har egene prosedyrer for idioter er usikkert, men du kan jo spørre dem PS: dette er vel on topic, i motsetting til zjulik Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg syns spørsmålene som zjulik stiller er veldig relevante i denne sammenhengen. Man kan ikke bare anmelde "idioter", hvis man f.eks. selv har vært årsaken til at "idiotene" har begynt å tulle. Da er det best som jeg sier å snakke med den som leverer web-tjenesten. Blir litt drastisk å anmelde en slik sak til politiet. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Man trenger mer informasjon. Det er ikke ulovilig å være idiot, så man må først vite hva som har skjedd, før man kan ta en vurdering på slikt. Dette er som den kjente beskrivelsen "my thingy's broken". Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hvor anmelder jeg folk som tar og legger ned siden din og sperrer tilgang så du ikke får gjort noe? Skal du anmelde en person som har begått et lovbrudd ringer du Politiet. (Jeg derimot har fått en _ny_ definisjon på "idiot", men det skal jeg holde for meg selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå