Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Montere sentrallås i Opel Ascona B 80mod

Anbefalte innlegg

Som emnetittel sier, så skal jeg montere sentrallås i bilen min nå :D

Hvordan skal jeg montere motorene?

Hvordan skal jeg montere motoren i koffertlokket?

Skjønner hvordan ledninger skal trekkes og sånne ting, men vet ikke helt med montering :blush:

Takk for alle tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om du hare kjøpt et sett med sentrallås og om det fulgte med en anvisning til hvordan du skal montere der, men her er en PDF fil til det settet de selger på biltema. Fant også denne anvisningen til hvordan man monterer det i Volvo 240, men blir sikkert litt annerledes i din bil da.

Har selv bestilt dette settet med fjernstyring fra mobilsentrum.no for 299,- Regner med det kommer i posten idag, så får se litt hvordan det virker.

Edit: Ezekiel var litt før meg med den ene linken

Endret av trondbue
Lenke til kommentar

Er den motoren til bakluka lik som de til bakdørene eller? Vet ikke helt hvordan låsen er på Ascona. På min Volvo 460 er det montert original sentrallås, så har en motor i bakluka allerede jeg. Kan ikke huske akkurat hvordan denne er satt, men tror det er et stag som går fra denne og bort bak knappen der den snurrer på en plast greie slik at når den er lås kommer ikke denne plast dingsen i kontakt med åpneren hvis du skjønner. Skal legge inn fjernstyrt sentrallås i min imorra tenker jeg, men skal bare bytte motorene i de to venstre dørene ikke i bakluka så..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...