Gå til innhold

DVB-S kort med Common Interface mot Canal Digital?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Canal Digital binder ikke kort mot dekoder... enda. Det snakkes om at det kmmer til å skje med alle nye kort solgt f.o.m. 01.01.2006.

hvis du ikke har kort fra CD frafør, er det letteste å kjøpe abonement medter g ntenne på kjøpet. Dette fordi CD skal ha serienummer på tuneren ved bestilling. Og de godtar ikke bruk av cam lenger.

Lenke til kommentar
Høres bra ut. Har du noen linker til noen steder som selger dette her?

databutikken.com ar ett som heter TwinHan Sat CI. Dette er et meget bra kort, og mye billigere en Hauppage sitt nexus-s kort. (der CI slotter ikker er inkludert).

Har ikke funnet andre som har twinhan kortet.

Link til varen http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=VPDTVSATCI

Fankern, jeg fant ikke dette tidligere :-(

Jaja...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Jeg har dette Twinhan kortet. funker fint mot MediaPortal (må ha BDA drivere), hvis du bare skal se gratiskanaler. Det er vel Kiosk1 og BBS World... Får ikke Canal Digital til å virke i det hele tatt :( Med conax cam. Noen som har fått til dette?

Lenke til kommentar

CD funker vel ikke mer for piratene av "ymse" grunner som ikke kan nevnes her på forumet :). Men kort fortalt, de har gjort forandringer i kodesystemet som ingen har klart å knekke ennå. Om du har en abn. så er det veldig rart. Men jeg regner med at du ikke har det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...