brannslange Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det er et valg i den personlige profilen hvor en kan velge å fjerne visningen av alle smilefjesene folk slenger ut i forumet. Dette har lenge vært en velkommen innstilling. Vet ikke om det alltid har vært slik eller om det har blitt forandret senere, men når jeg haker av for å fjerne smilefjes nå så forsvinner bilder brukerne poster inn også. Forsåvidt ikke noe stort problem, men spesielt i guider og slikt som legges ut kunne det være greit å vise bilder uten å måtte trykke på en link. Noen som vet om det er mulig å skille disse to valgene? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det er vel mulig at dette oppdateres eller er repearert i neste versjon av forumet. Da skal man, meg bekjent, sågar benytte en annen forummotor. Rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Får håpe du har rett ja. Jeg mener nå disse valgene var adskilt tidligere og det er uansett ikke noen grunn til at de skal være slått sammen. Fint å fått noen kommentarer fra drift el. om dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg