Nidaroo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kan noen hjelpe meg med å opprette eit lokalt nettverk? jeg vil spille mot andre her heime. går det ann å spiller mot en viss man har eit trådløst nettverk ?? Og korleis oppretter man wlan Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva har du av utstyr fra før? Du trenger nettverkskort og en hub/switch eller et eller annet aksesspunkt for trådløst. Skal i teorien gå å spille på trådløst nettverk, men har ikke prøvd dette. Kan vere at det er litt mer responstid på det i forhold til kabelbasert nettverk. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 denne kan være kjekk og lese til og begynne med: http://www.hardware.no/guider/dele_internett/index.html Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 det du er på jakt etter er en switch (hub er avlags og blir ikke produsert lengre ) eller ett trådløst acsess punkt som i tillegg har 4 eller 8 porters switch tilkobling slik at pcer som befinner seg mer en 10 meter unna ditt nettverkskpunkt kan koble seg til uten at man strekker kabler over alt. (slik jeg selv har gjort) det går fint å spille over trådløst nettverk men du bør ta høyde for at overføring av filer vil ta noe lengre tid pga hastigheten på trådløse baser er som oftest mellom 11 og 54 mbits du får som sagt "high" end produkter med 108 mbits overføring kan være noe å tenke på som sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå