Gå til innhold

Erfaringar med Modnet.no

crom83

Anbefalte innlegg

Er det nokon som har erfaringar med modnet.no? Eg tenker på å bestille ein chippa ps2 frå dei i næraste framtid, og lurer på om produktet dei leverer er bra.

Dei har to typer - ein med ghost2 chip, og den andre med dms4 lite. Kva er best?

Eg har og sett litt på nettet og har funne chippa ps2 til 2000 på britiske sider. Er det mogeleg å importere dei utan å måtte betale dyre dommar i toll? Nokon som har erfaringar med å bestille frå utlandet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har god erfaring med modnet.no. Bestilte Component kabler til xboxen min og dagen derpå lå dem i postkassa mi. Snakk om rask levering!!

PS2 chips har jeg ikke noe særlig greie på, men tror nok den dms4 lite er best. Er loddefri også, så den er nok enklere å bruke også. Ville nok ha satset på denne hvis jeg var deg hvis du har PS2 fra før av..

Eller ville jeg ha pestilt en PSTwo(den nye lille) som er ferdig moddet med dms4 lit til 3090kr hos modnet. Er nok lurt å handle her i norge slik at du slipper å bruke mye tid på frakt og sånn hvis det skulle vise seg at det er noen problemer. Blir nok noe toll avgifter også, men er ikke sikker.

I pakken så følger det med: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...products_id=194

1 konsoll

1 kontroller

1 AV kabel

1 Strømkabel

DMS4 lite installert

Laser fix (for at laseren skal få lengst mulig varighet)

Pic-fix (for beskyttelse av RS2004FS chip)

1 års garanti på modifiseringen

ikke værst med 1 års garanti og laser fixen. Ville nok ha satset på denne pakken.

Vil også samtidig anbefale xbox på det høyeste. Måtte bare nevne det. :love:

Endret av skille22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...