Dux Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har kjøpt en V800 som er oppgradert til Z800. Imidlertid får jeg ikke tilgang til mobil-TV. Får meldingen "Kan ikke koble til medieserver". Noen som har forslag? Jeg er Telenorkunde, men der virket det ikke så lett å få hjelp..... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Prøv Din Telefon og se om du finner et oppsett der. Hvis ikke, kan du høre med noen av brukerne som har hatt denne telefonen! Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Husker det var noen som hadde samme feilen på K700, men husker ikke akkurat nå hva som ble gjort for å løse dette, man det var en enkel løsning husker jeg. Skal prøve å finne det ut og poste det her! Retro.. Lenke til kommentar
Dux Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 "Din telefon" hadde riktig oppskrift. Jeg fulgte anvisningene til SE Z1010, og da kom jeg inn på mediaserveren. Imidlertid hakker det litt når jeg kjører nyhetssendingene til både tv2 og nrk. Skal det være sånn når dekningen er god? Er det kanskje edge/gprs jeg kobler til på? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kan jo være at nettet ikke er optimalt, ei heller at telefonen er helt perfekt konfigurert, ettersom innstillingene er beregnet for en annen telefon! Lenke til kommentar
6680_man Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er du innenfor 3g dekning når du prøver? Lenke til kommentar
Dux Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Telenor oppgir ihvertfall å ha dekning i byen, og jeg sitter midt i dekningsfeltet.... Hvor gode forholdene er for 3g der man sitter vet man vel ikke? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 bruk oppsettet til SE k300i hos telenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå