_tHokA_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Ser at PSData har noen minnebrikker til en billigere penge nå. Selv sitter jeg med de billigste PC3200 DRR minnebrikke man får på Komplett.no (Twinmos brikker, 2stk à 256MB). Selv har jeg ikke alt for mye penger til PC nå, men de minnebrikkene PSData selger ser litt fristende ut. Men er de så "bra" som de jeg har nå? Vil jeg merke noe forskjell ifra det jeg har nå til de nye GEiL brikkene? Geil 512MB DDR PC3200 400MHz Value CL2,5 5ns Aluminium Heat Spreader 2,5-2,8V Aluminum Heat Spreader GeIL 5ns Chips CL 2.5 7-4-4 2T Timings 400(200x2)MHz 184 Pin Dimm 6 layer ultra low noise PCB The Geil has enhanced SPD for Dual Channel DDR motherboards. Backed by a lifetime warranty, this product symbolizes dependability. Twinmos brikkene jeg har nå, tror jeg! Endret 10. mai 2005 av _tHokA_ Lenke til kommentar
enl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Brikkene har tilsvarende timings, så du kommer nok ikke til å merke noe spesielt. Geil er fine og stabile brikker Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Brikkene har tilsvarende timings, så du kommer nok ikke til å merke noe spesielt. Geil er fine og stabile brikker Men sånn Twinmos vs GEiL liksom. Hvem av de er den beste? Twinmos har jeg hørt mye rart om Lenke til kommentar
enl Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Jeg har hatt en TwinMOS-brikke som plutselig fikk en feil, og som gjorde at serveren min startet på nytt. Brikken, som hadde vært bruk i et par år, begynnte å generere masse feil i memtest86 Hvis du må ha TwinMOS, kjøp for all del brikker med Winbond chipper og aller helst BH-5. Endret 11. mai 2005 av enl Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 De Geil-brikkene kommer snart i UTT/BH-5-utgaver, noe som trolig er bakgrunnen for at de selges rimelige. Jeg vil si at TwinMOS er av de bedre budsjett-merkene. BH-5 anbefaler jeg ikke, med mindre man kan gi høy spenning (minimum 3,2 volt). Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har en slik brikke i maskinen min, og har bestilt en til nå. Har kjørt med min ene i et år nå i orverklokket tilstand, og den er dønn stabil. Stilig er den og Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe di... Har bare 512 mb nå, og det er alfor lite når jeg driver på meg photoshop, mens jeg har mange andre programmer oppe. Så er det ikke bare det at jeg har 512 mb, men den ene brikka er PC 2100 Endret 11. mai 2005 av BaX Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Noen som kan gi en pekepinn hvor mye dem kan overklokkes og når man må skru ned timingen på dem... Endret 13. mai 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Value brikker pleier ikke å klokke noe serlig bra, men du får den sikkert opp i DDR 430. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå