Chainly Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Antar noen skjønner hvor glasset og resten kommer fra. ---------------- Og en frukt. Husker ikke hva den heter i farta... Hilsen Rune Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Billede 1: Savner fokus og for rodet. (Kan se at glasset er fra SAS ) Billede 2: Egentlig udmærket, men igen er det for rodet - hvad er det du vil holde fokus på? Synes også det mangler lidt farver til at bryde de meget neutrale elementer på bordet Billede 3: Klart det mest vellykkede! Fokus er på frugten, men prøv evt med en anden baggrund så den står mer frem. Lenke til kommentar
SOGM Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ærlig likte jeg ikke de to første... Det var liksom ikke noe spessielt ved dem. Men det tredje derimot likte jeg meget godt. Spennende kontraster og riktig fokus som påpekt tidligere. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Første bildet blir ødelagt av at den store tingen i forgrunnen er for stor og ute av fokus. Dominerer bildet samtidig som den er ute av fokus=ikke bra. Bilde nummer to syntes jeg var bra. Fokuset er på saltbørsene i midten, og det rundt er i bakgrunnen. Pent. Nummer tre er fint, men blir litt ødelagt pga venstresiden er for mye ut av fokus. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nummer tre er fint, men blir litt ødelagt pga venstresiden er for mye ut av fokus. ...som gjer at frukten kjem meir i fokus. Likte det siste bildet veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå