nokiakiller Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) hei jeg har nettop oppdaget att det er blidt en svbær sprekk i vannblokka mi og lurer på om det er noen andre som har vert borti det samme? blokka det er prat om er http://www.psdata.no/ps.asp?it=108482&mlevel=011600 denne blokka. legger ved et bilde for og forklare edit :la ved feil bilde Endret 10. mai 2005 av nokiakiller Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvordan i H***** har du klart det? Denne blokka er jo av kobber! Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 har ingen anelse hvordan det har skjedd. den har fungert helt fint i 3 uker og i dag så fant jeg en fin liten dam under skjermkortet mitt når jeg kom hjem, og selvfølgeligt så har skjermkortet mitt daua av det sprekken er der kobberen er lodda sammen så jeg har en mistanke om att det er en fabrikasjonsfeil Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 har samma blokka å ser ikke no sprekk men det er litt lodde sår elelr "stygg lodding" men har ikke no lekasjer Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Send den inn sporenstreks. Dette er en fabrikasjonsfeil vil jeg tro. Med mindre du har montert slangene i spenn, da... Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 har nok ikke montert no slanger feil nei men jeg venter bare på svar fra psdata men det store spørsmålet er om ps er villige til og gji meg et nytt skjermkort for det daua jo også så nå er jeg forvist til den gamle p2 200mhz en argh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå