kai.kasin Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) har skryti på meg litt vel mye datakunnskap til min svigerfar så da må jeg vel benytte meg av dette forumet når jeg skal anbefale en bærbar pc til han, -altså han skal bruke kun bærbar og skal ikke ha en stasjonær, da må han ha diskplass. -han bruker dataen til kontorarbeid og internett samt noe fotoredigering. -han er elendig til å rydde på pcen/vedlikeholde. -vil ha trådløst netttilgang -under 10.000 sett på Dell 510m, noen som er bedre enn denne? PLEASE hjelp meg ut av denne "krisen" Endret 10. mai 2005 av kai.kasin Lenke til kommentar
Han Henning Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei. Sikkert mange som liksom er bedre, men ikke til den prisen. Maskina fås for 4999 ! Er redd tilbudet forsvinner straks, så ikke tenk for lenge. HH Lenke til kommentar
Han Henning Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Oisann! Dermed var prisen for den rimeligste oppe i ca. kr. 6500, igjen! Hipp hurra for jojoprisene til Dell! HH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå