Storet Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei.. Har en WB 1557 som har blitt treig å starte opp, kommer inn i windows (rett før alle ikona kommer) sann står den i et par minutter uten at det skjer noe.. Erfaringer med dette? Mvh Storet Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 har samme problemet noen ganger jeg også, og jeg fikk fort inntrykket av at det hadde noe med det trådløse nettverkskortet å gjøre. Kanskje du kan prøve å disable det i bios en gang bare for å se om det er det som er synderen også hos deg? Lenke til kommentar
Storet Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Hmm... Joda den kom seg raskere inn windows... Men det tar lang tid når jeg aktiverer wireless etter jeg har kommet meg inn. Har du noen erfaringer med intel kortet? jeg synest att dette er veldig dårlig å jeg driver å detter ut av nettet med noen minutters mellomrom.. Lenke til kommentar
heckting Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Last ned nyeste driver fra Intel! Lenke til kommentar
Storet Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Joda.. har nokk lasta ned de siste driverene for lenge siden........ Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 et Lite tips Last ned nyeste Launch Manager driverene det hjalp på Wireless knappen som er treg i XP så nå slipper du å vente i årevis før vinduet som forteller deg at du har slått på wireless lan skal forsvinne Lenke til kommentar
gnikk Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 noen som vet hvor disse nyeste driverene til wistron launch manager er da? har en netshop 1557, og wireless-buttonen er framme i LANG tid Lenke til kommentar
heckting Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Driverne kan du laste ned fra Aopen Edit: rettet link Endret 10. mai 2005 av heckting Lenke til kommentar
gnikk Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 eller hos netshop. http://www.netshop.no/arkiv/Notebooks/1557G/Drivere/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå