Fl@meboy Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hei! Var det noen av dere som var på monstertruck showet i Bergen/Blomsterdalen? Viss det er noen som var der kunne vi diskutere det her Jeg synes det var veldig kult når de ruste de monstershow BMW'ene. Jeg skvatt til da den roboten aktige tanksen skjøt de tingene Endret 10. mai 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 For de som ikke var der. Det er på arenum på danmarksplass i bergen i morgen Billett: 100kr Tribuneplass(må du ikke ha): 20kr Flagg(unødvendig): 10kr Brus: 20kr Jeg kan bare si at de som står i kioskene kan ikke snakke ett språk skikkelig Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er også på travparken på Hylkje på lørdag. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Her ligger bilder og slikt fra showet : http://www.b.bernes.cc/ Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Kan vi ikke bare begynne å snakke om det som skjedde der da? Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 disse kara har vært de to siste årene i bodø og. drit fett show.... digga hulken da...^^ men bmw'ene tok fast grep om hjertet mitt^^... sto faktisk over 2 timer i kø før jeg kom meg inn.,.. det er bare sandbane i bodø da,så de fikk ikkevist alle triksene sine... men mange triks ga go påkjenning for mange av bilene da de kjørte over den ujevne grusplassen..... håper det blir i sommer og , med nyere show... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå