kilogram Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 iTunes er her! Apple lanserte i går iTunes til norske forbrukere. Ryktene sa at tjenesten skulle bli lansert 28. april, men ble først tilgjengelig i går. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det er strengt tatt *ikke* iTunes som ble lansert, men iTunes Music Store Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det er strengt tatt *ikke* iTunes som ble lansert, men iTunes Music Store Jepp, tenkte det samme selv da jeg så tittelen. Må registere meg og teste ! Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 kan bli litt misvisende ja... Noen tror sikkert nå at man må laste ned ny (norsk) versjon av iTunes, men det er ikke sluppet noen ny versjon.. Bare å velge den norske butikken fra iTunes om man allerede har den installert Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Vel, tror jeg vil registrere meg bare for å teste...men blir nok enda ingen fast bruker. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skulle vært mulig å betale med mobil eller Paypal/Payex Det kom en ny iTunes versjon også. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skulle vært mulig å betale med mobil eller Paypal/Payex Det kom en ny iTunes versjon også. Så det nå.. Sjekket bare update funksjonen i iTunes jeg hadde installert Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, det gjorde jeg også først. Rart den nye versjonen ikke dukket opp der Jaja, nå er det bare å tigge for pappas kredittkort Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvilket format er lydfilene lagret på? mp3? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvilket format er lydfilene lagret på? mp3? AAC I think... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå