Gå til innhold

Nett-spill; Skyt en homo!

Anbefalte innlegg

Dette spillet er da eldgammelt er det ikke det ?, syntes jeg spilte det for lenge siden, lå på en spillside eller noe sånt tror jeg. Har ikke vært noe oppstyr rundt dette spillet før nå tror jeg. Fordi det er plassert på en baren og ungdomsside. Uansett dette er vel ikke noe verre enn andre skytespill. Drap er jo drap uansett hvem du dreper. Umoralsk er det uansett. Og som andre her har sagt det finnes verre ting :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det gammeldags å synes at vi burde ha kommet lengre enn å fremdeles drive med sneversynt hets av folkegrupper?

Neida. Men dette spillet kan da umulig kalles hets mot noen folkegruppe. De eneste homofile som tar seg nær av dette mangler selvironi.

Så sosialt akseptert det er å være homofil, så ja, du har nok helt rett, dem vil nok le seg skakk ihjel av å plaffa ned av tusenvis av mennesker fordi de prøver å rævpule dem på et spill. Knakende poeng! :nei:

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke at folk kan ta seg nær av slike spill.. homofile blir jo hetset over alt så jeg tror ikke flash-spill er plassen å begynne. jeg tror ikke det er mange unge ut der som tar dette spillet seriøst og begynner å plaffe ned homoer..

skjerpings folkens.. :roll:

Lenke til kommentar
her prøvde jeg det..

:!: :!:

heheh.. Det var jo litt artig! Helt uskyldig! Gøy et lite minutt, men ikke noe jeg kommer til å spille i lengden nei..

Kanskje dette burde ha blitt satt inn i (World of) WarCraft -verdenen; Horde vs. Alliance - Homser mot Mennesker!? Med mange rollespill elementer! :p Quester og greier.. Oppgradere utstyret sitt til å gjøre mer smerte! SuperFag som Damage-Dealere (Mage), og Druids som transformerer seg til SexBeasts? ..for ikke å glemme en Priest!! Den burde ha gått rundt å "kurert" homsene.. Hordenes (Homsenes) versjon burde være en Ekstremist, eller noe sånn.. :) hehe.. hmm.. jaja.. Kanskje jeg bør slutte nå! :whistle:

Lenke til kommentar
Er det gammeldags å synes at vi burde ha kommet lengre enn å fremdeles drive med sneversynt hets av folkegrupper?

Neida. Men dette spillet kan da umulig kalles hets mot noen folkegruppe. De eneste homofile som tar seg nær av dette mangler selvironi.

Så sosialt akseptert det er å være homofil, så ja, du har nok helt rett, dem vil nok le seg skakk ihjel av å plaffa ned av tusenvis av mennesker fordi de prøver å rævpule dem på et spill. Knakende poeng! :nei:

Det er ikke det som er poenget, men jeg skal innrømme at det ikke ble helt bra. Det at du har tatt det ut av kontekst og bruker et språk som passer best for mennesker som har gått tomme for argumenter hjelper heller ikke.

Jeg kunne vel godt byttet ordet "selvironi" med humor. For det er jo ikke homofile som folkegruppe som eventuelt har grunn til å føle seg hetset med dette spillet, men homofile voldtektsmenn. For min del kan disse gjerne føle seg så såret de vil. Tror nok ikke at det jevne mennesket identifiserer seg med voldtektsmenn uansett seksuell legning, så denne tråden er egentlig skivebom.

Hetsen er det overskriftene som lager. Ta for eksempel overskriften på denne tråden, "Nettspill; Skyt en homo!". Her antydes det at voldtektsmennene som løper nakne rundt i skogen og, som du så delikat beskriver det, prøver å rævpule folk, er vanlige homser.

Så hvor ligger hetsen, i overskriftene eller i selve spillet?

Lenke til kommentar
Har spilt det før, hadde ingen anelse at det var homofile jeg skjøt på. Når begynte homofile å gjemme seg i busker i jungelen?

... Eller voldta jegere, eller å gå so aper, på alle fire?

Herregud, fatter ikke hvem som tar seg nær av dette spillet.

Det som imidlertidig irriterer meg, er at det er helt forbanna irriterende kontroller!

Man kan ikke gå mens man snur seg. Man må slippe opp gå-knappen, vente litt, og så begynne å snu seg.

Fryktelig frustrerende! :p

Lenke til kommentar
[iC' date=12/05/2005 : 23:37] Det som imidlertidig irriterer meg, er at det er helt forbanna irriterende kontroller!

Man kan ikke gå mens man snur seg. Man må slippe opp gå-knappen, vente litt, og så begynne å snu seg.

Fryktelig frustrerende! :p

Var det første som slo meg, og det første som fikk meg til å lukke spillet med en eneste gang. ;)

Lenke til kommentar
Har spilt det før, hadde ingen anelse at det var homofile jeg skjøt på. Når begynte homofile å gjemme seg i busker i jungelen?

kanskje ikke i jungelen men her oppe på sognsvann er det jo flust av dem i buskene, det ble jo ramaskrik blant homsene når friluftsetaten bestemte for å tynne ut skogen ved den store parkeringen her oppe :)

kilde

:)

Lenke til kommentar

Har nå spillet det litt og ser ingen plasser at det står "kill the gay befor they take you inn the ass" så hvordan de kan kalle det hets skjønner ikke jeg. At folk trekker konklusjoner og sier "du skyter homo menn, dermed er det hets" kan nok ikke spill makerne for. Hvem vet, kanskje mennene som tar deg bakfra er dobbelløpere som liker både menn og kvinner. Er det likevel hets?

Lenke til kommentar
eller kansje det bare er desperate voldtektsmenn som hadde tatt hvem som helst

Nettopp. kan være hva som helst, ikke nødvendigvis homoe menn. Kanskje det bare er menn som har vært i jungelen for lenge og tar det de kan se.

At folk kaller det for "skyt homoen" kan ikke de som laget spillet noe for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...