Jon@s Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Syns det var artig jeg. Såpass må folk tåle. Jeg tror det er få som lar seg påvirke av dette spillet og ikke forstår at det er ment som en spøk. Men folk har en tendens til å være så jævlig politisk korrekte når de skriver inn her. Tviler på at det er mange som virkelig lar seg irritere av dette spillet, og dersom det er noen er de forbannet hårsåre. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Greit nok til tidsfordriv. Ingen grunn til å sutre over dette.. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tåle litt da. spillet er jo både morsomt og nesten fett. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Spillet var utrolig kjedelig, men folk burde se litt humoristisk på det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Synes de går litt langt når de sier at spillet oppfordrer til homse-drap. Det er nå det samme som alle andre spill av FPS-sorten (joda, vet at dette er et gratis nett-spill), man skyter jo mer eller mindre ned folk der. Jeg ser ikke akkurat at folk kjøper seg ei hagle, drar til sudan og knerter terrorister der, etter å ha spilt Soldier Of Fortune! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) det spillet har jeg spilt en gang...helt idiotisk.. edit: her prøvde jeg det.. Endret 10. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Helt absurd spill! Hvordan kan noen finne på å lage noe slikt? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Synes spillet var skikkelig ræva jeg, bokstavelig talt. Blir lissom litt for dumt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det går en grense mellom hets og humor og jeg anser dette spillet mer som humor enn hets. Det er sikkert mange voksne mennesker som ser grensen når det gjelder dette spillet; selv syns jeg idéen var morsom, men jeg hadde store problemer med å akseptere at spillet lå ute på en side som var helt åpen for folk som ikke var fullt så tørre bak ørene. Om du søker etter flash games på google får du frem en del sider med spill hvor du blan annet finner ebaumsworld så folk som ikke er tørr bak øra finner det spillet uansett hvor det ligger. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ToppSpill.com Det spillet ligger ikke der, men det er mange andre kule spill.. Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det går en grense mellom hets og humor og jeg anser dette spillet mer som humor enn hets. Det er sikkert mange voksne mennesker som ser grensen når det gjelder dette spillet; selv syns jeg idéen var morsom, men jeg hadde store problemer med å akseptere at spillet lå ute på en side som var helt åpen for folk som ikke var fullt så tørre bak ørene. Om du søker etter flash games på google får du frem en del sider med spill hvor du blan annet finner ebaumsworld så folk som ikke er tørr bak øra finner det spillet uansett hvor det ligger. Når det ligger ute på en offisiell side hvor barn og tenåringer er medlem, er det noe annet enn å lete på Google. Alt finnes jo på nettet bare man leter. Jeg er ikke naiv og tror at de ikke finner det uansett, men når det ligger ute på et åpent sted for ungdom på den måten, gir det tegn på at denne typen hets er helt greit. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Etter min mening så er dette spillet temmelig harmløst.....for meg. Jeg gidder ikke å bry meg noe særlig om det, men om det gjelder barn er en annen ting. Dersom jeg hadde sett guttungen min spilt dette spillet så ville jeg reagert. Slike spill kan man plassere andre steder som ikke er tilgjengelig for barn. Otto J må være noe av det dummeste jeg har sett på lenge. Når jeg tenker etter så er det vel det dummeste. Teletubbies utstråler mye mer tankevirksomhet og fornuftig tankegang enn han! Slik jeg ser det så må han ha vært et offer for et eksperiment ......."hvor lenge lever en person uten hjerne"....eller noe i den duren. Å se på noen av programmene hans må jo være langt skadeligere for sjelen til ungdommer og barn enn et hvilket som helst spill? Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Når det ligger ute på en offisiell side hvor barn og tenåringer er medlem, er det noe annet enn å lete på Google. Alt finnes jo på nettet bare man leter. Jeg er ikke naiv og tror at de ikke finner det uansett, men når det ligger ute på et åpent sted for ungdom på den måten, gir det tegn på at denne typen hets er helt greit. Helt enig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det går en grense mellom hets og humor og jeg anser dette spillet mer som humor enn hets. Det er sikkert mange voksne mennesker som ser grensen når det gjelder dette spillet; selv syns jeg idéen var morsom, men jeg hadde store problemer med å akseptere at spillet lå ute på en side som var helt åpen for folk som ikke var fullt så tørre bak ørene. Om du søker etter flash games på google får du frem en del sider med spill hvor du blan annet finner ebaumsworld så folk som ikke er tørr bak øra finner det spillet uansett hvor det ligger. Når det ligger ute på en offisiell side hvor barn og tenåringer er medlem, er det noe annet enn å lete på Google. Alt finnes jo på nettet bare man leter. Jeg er ikke naiv og tror at de ikke finner det uansett, men når det ligger ute på et åpent sted for ungdom på den måten, gir det tegn på at denne typen hets er helt greit. Må vel si meg enig med det ja. Spillet finner de uansett hvis de leter, men det er sant som du sier at det er mer åpenlyst når det ligger på en slik side. Men kan ikke si meg enig med at det gir tegn at slik hets er ok. Om du ser på det den måten, hvorfor er det ingen som reagerer på den hetsen OJ har gjort? Er mange unger som kan se den å siden det går på TV2. Om du skal reagere på et slikt harmløst spill og kalle det for et tegn om at det er ok med hets, så må du også reagere på mye av det som går på TV slik som OJs "stunt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå