striker2 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Har en Linksys WRT54G router og en WUSB11 trådløs adapter på et WinXP Pro Sp2 setup. Internettforbindelsen detter fremdeles ut med jevne mellomrom! Har lest rundt på nettet og prøvd omtrent alt! Har nå koblet ut WZC og lagt inn orginalsetupen fra cd'en, som egentlig ikke skal legges inn på xp, men dette fungerer ihvertfall litt bedre enn tidligere, dvs. får ihvertfall kommet meg på nett og hentet mail etc. Når jeg mister forbindelsen med routern, må jeg disable/enable connectionen for å komme meg på nett, noe som er fryktelig irritererende. Jeg vet også at det ikke skal være noe galt med hverken router eller adapter, da jeg for inntil 2 uker siden kjørte win2kpro med samme router/adapter. Har rundt 70% signal, ikke WEP. Siste firmware for router installert. Kan noen her hjelpe meg? Blir sprø av dette! EDIT: Telenor abo. Zyxel modem. PPPoE. (Hvis dette er interessant?) Endret 10. mai 2005 av striker2 Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Vel. Det er jo gjerne slik at maskinvare fungerer fint, helt til det slutter å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå