tørrfisk Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Har bygd meg ny maskin og ga mitt gamle logitech media tastaturn til fattern og bruker nå Logitech Ultra flat som jeg liker veldig godt, men savner volumkontrollen grusomt! Noen som vet hvor man får kjøpt en medie-fjernkontroll til pc? Noe Ala det som følger med i diNovo, men gjerne mer kompakt. Endret 11. mai 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har sett igjennom prisguiden og fant ingenting der. alt jeg vil ha , er en trådløs dings med mulighet til å skifte sanger og justere volumet med. Fins det ingenting sånnt? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei, jeg har en AST/Logitech fjernkontroll som jeg ikke bruker lenger, den er helt grei med volumjustering, kanal+/-, "touchpad", og mange andre funksjoner.. Mottakeren bruker seriell tilkopling. Send meg en PM om du vil kjøpe den for noen kroner. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Skal du ha kompakte media-key løsninger så får du ta tilbake det gamle keyboardet ditt, eller kjøpe deg diNovo Alternativet er kanskje fjernkontroll? Selv bruker jeg fjernkontrollen som fulgte med Soundblaster Audigy2 Plat.eX. Den er ukul med creative programvare men med programmet IntelliRemote kan du konfigurere den til å gjøre alt du vil. Det er ikke sikkert du har det, så hva med en ATI Remote Wonder II? f.eks fra komplett.no Ellers kan du kikke her: www.vendur.no En trådløs mus med litt ekstra konfigurerbare knapper på kan vel også gjøre nytten. Spesielt dersom du bruker: http://www.nirsoft.net/utils/volumouse.html Endret 12. mai 2005 av Kjellvez Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg vil ha en sånn liten sak (ikke sånn stygg stor som ser ut som en tv-fjernkontroll) Trenger bare grunnleggende funksjoner (next track,previous og volum) Får man ikke kjøpt noe ala diNovo? (uten tastatur) Lenke til kommentar
hak0n89 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 tror nokk Clas Ohlson har no slikt... hehe ... om du vil satse på det er en annen sak Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg tenkte noe litt bedre kvalitet Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kanskje du finner dette interessant. Logitech® V250 Cordless Mouse and Number Pad Regner med at du egentlig ikke trenger musa så da blir prisen unødvendig dyr. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Sånn ja! Synd at det var med mus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå