Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Plexi-ringer med LEDs... Hvor får man tak i sånnt?

Anbefalte innlegg

Hei... Er på utkikk etter noen plexi ringer som jeg kan montere LED dioder i, eller som det allerede er ferdig montert i.

Har planer om å lage Angeleyes på bilen, men vet at folka her har mye mer peiling på sånnt en de Autofile :yes:

Om man ikke får kjøpt plexi ringer vil jeg hvite hvordan jeg kan lage slike selv....

Håper noe har peiling og kan hjelpe...

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan skal disse ringene være? utsende, dimensjoner o.l.? Personlig aner jeg ikke hvordan "angeleyes" skla se ut, men hvis du hadde forklart litt nærmere så er det litt lettere å komme med tips på hvordan du kan gjøre det.

Lenke til kommentar

SLik jeg ser det er det enklest å lage en plexi-strimel og bøye den rundt en mal ved hjelp av varmepistol. Jeg tipper det holder med 8mm plexi. Hvor lang strimel blir må du finne ut i forhold til størrelsen på lykta (omkrets). Så borrer du hull der du skal feste lysdiodene. Det gir bedre effekt dersom diodene er festet inn i plexien. Avkoblingsmotsand er avhengig av forsyningsspenning og hvor mange dioder du bruker (og hva slags dioder).

Spørr mer dersom dette bel uklart.

Lenke til kommentar
Har planer om å lage Angeleyes på bilen, men vet at folka her har mye mer peiling på sånnt en de Autofile :yes:

Om man ikke får kjøpt plexi ringer vil jeg hvite hvordan jeg kan lage slike selv....

Angeleyes må du kjøpe "ferdige" med E-merke.

Hjemmelagde angeleyes vil du under ingen omstendighet få godkjent.

Edit: Og plexiglass med dioder var aldri klare å gi effekten som ekte angeleyes gir.

Endret av Opus
Lenke til kommentar

Angeleyes må du kjøpe "ferdige" med E-merke.

Hjemmelagde angeleyes vil du under ingen omstendighet få godkjent.

Edit: Og plexiglass med dioder var aldri klare å gi effekten som ekte angeleyes gir.

Hmm.. Vet du noen plasser jeg får Angeleyes til en Mazda 626 94mod da?

For i såfall er jeg VELDIG intresert.... :yes:

Har lett hele nettet rundt etter slike, men finner ikke noen plass....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...