Gå til innhold

Boring Game NWN

Anbefalte innlegg

Fy fa*an for et treigt spill spillte det i ca 1 time før jeg endelig kom ut det helvetes trenings greiene og i byen var det enda træigere så jeg gidder ikke å spille det mere! Jeg får holde meg til Morrowind som er 1000 ganger bedre! :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo Fisken lenge siden sist lol! Nei kanskje ikke men det er interface og kontrollen jeg ikke liker men kanskje jeg gidder i spille det senere!

Jeg har GF 3 med 128 mb ram og jeg hadde all grafikken på full guffe så grafikken er konge bra det må jeg si! :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-07-12 15:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-12 15:24, starfish skrev:

du kan ikke dømme et spill etter å bare ha prøvd det i en time. Uansett, NwN er et av de beste spillene jeg har spilt. Gleder meg fryktelig til å spille det med Gf4 ti4200 64mb.

jo, det kan han, smak og behag vettu. jeg synes nwn er veldig bra, spiller det på en ett år gammel pc, 1,2 ghz med gf2pro - grafikken er nesten like god som på den andre nye pcen med gf4ti jeg låner, bare små detaljer i grafikken som er bedre!

når jeg lånte den nye pcen endte jeg opp med og spille de samme spillene som jeg spilte før, cs, sc, ffv og andre gode spill (så jeg gidder ikke bruke den). slik jeg ser det er det ikke noe behov for gf4 enda, grafikken er nesten like god på gf2pro anyway. bare nevner det, ikke ha noen store forhåpninger.

Lenke til kommentar

jo, jeg har store forhåpninger, siden jeg nå spiller det med TNT2. det hakker helt sinnsykt og grafikken er helt grønnjævlig.

Grunnen til at jeg går for gf4 er jo seff fordi at hvis jeg først skal kjøpe et grafikk-kort, så kjøper jeg et som kan vare litt lengre enn gf2 som begynner å bli litt utdatert. + at jeg får gf4 til 1500 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...