Stingher Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Leter etter noen som selger slike håndtak i norge. Hittil har jeg funnet noen på Clas Ohlson, men trenger noen som ser nøyaktig ut som de på bildet under. I sølv. Linken til butikken finner du her: http://www.pcextreme.biz/catalog/sku/han-01.html Men det er kjipt å bestille fra usa bare for noen håndtak. Har tenkt å montere dem i fronten på mitt pc70. På hver sin side av Aquacomputer-displayet mitt. Her er håndtaket fra Clas Ohlson (nr 2: det firkanta): Endret 21. mai 2005 av Stingher Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Hva med å sjekke kjøkkenforretning ___ EDIT: eller bad da de pleier jo å ha masse sånne håndtak og utstyr. Endret 9. mai 2005 av Pels Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tror det er stedet ja.. Hva med IKEA? Om du skal farge kan du jo bare spraye.. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Fant non helt perfekte hos IKEA på nett, men bor ikke i nærheten. Sender de pakker? Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 bestill ikea katalogen, er ganske sikker på at de sender. de driver i allefall med utkjøring. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Tror den ligger her et sted, må bare finne den Noe som kanskje er et like stort prosjekt i seg selv. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Lagde en fotomontasje på hvordan det kommer til å se ut når jeg er ferdig. Brukte et annet håndtak jeg har liggende. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Microplex har noen nye.. De er ikke helt det du leter etter, men alikevell. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?artsok=sblch Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Huff ja, vet om de, men det krasjer med stilen. Skal kun ha stilrent stål Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Fant non helt perfekte hos IKEA på nett, men bor ikke i nærheten. Sender de pakker? Joda IKEA sender i oppkrav. Bor selv i Tromsø og har bestillt mye fra IKEA. De sender i praksis alt som ikke er knusende. Har selv fått sendt opp glassdører, så ingen regel uten unntak Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...productId=11247 De fikk jeg litt lyst på Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Enig i det med stilren pen kasse du har Men kanskje litt for mange detaljer for meg Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...productId=11247De fikk jeg litt lyst på De liknet jo ganske mye på trådstarters ønske da Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Jepp, det var de samme som jeg så på tidligere. Fant ut at de hadde akkurat samme på Montér i Larvik, så jeg kjøpte der. Eneste er at prisen lå på 70,- stk mot 15,- på IKEA, men men... Kommer med nye bilder så fort jeg skal begynne å måle opp og montere. Skal også legge ut bilder av håndtakene jeg kjøpte så fort jeg får somlet fram kameraet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Gjør det! 70 spenn altså? Hmmm.. Det var jo ille da! Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Bilde av håndtakene jeg fikk tak i: Monteringsforslag: Enten: Eller: Eller kanskje en kombinasjon av forslag 1 og 2 med 4 håndtak totalt. Hva syns folk ser best ut? Lov å komme med egne forslag også. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Inspirasjonskilden: Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Før du gjør noe dumt: IKKE plasser dem foran. Grunnen til at de er der på inspirasjonskilden din er at dette er ett rack-kabinett, og det er kun av praktisk betydning for montering, demontering og flytting fra rack til rack. Plasser dem heller som på det juletreet som ble vist frem litt lenger opp i tråden. Hvis du ikke skal bære kabinettet i dem, kan de dog ha en funksjon som beskyttelse for viftestyringen din hvis du vimser mye rundt kabinettet eller slenger det rundt ved transport Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ah! det såg jo tøft ut! du skulle kjøpt fleire, hadde vert tøft med to opp på og to framme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå