Gå til innhold

Gprs Teletopia, Wirelessirc?


Anbefalte innlegg

hei!

har Teletopia og gprs dems er gratis, fungerer fint i agile messenger og opera på min nokia 6600. Men får den ikke til å fungere med noen irc klient. Noen som har samme problem , noen som kan hjelpe?

 

Bruker da irc med chess, ser at oneprice og mobyson er billigst, men blir dyrt å bruke chess. Har hørt at det blir billigere med programmet swirc, noen som vet hvor jeg får en fungerende funksjon? noen som har gode erfaringer med deT?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd alle servere og alt, sier jo at bare putter i telenor sitt kort i samme telefon så virker det, men setter i teletopia i samme telefon virker opera, agile messenger, men ikke irc, har prøvd flere irc klienter.

 

Hvis noen vil kan de gå på Deli Di Luca på grønland torg i oslo og kjøpe en startpakke til 100 kr , den kan du bruke uten registrering, bare putte i mobilen og bruk, det er 50 kr ringetid i den, og når du registrerer deg får du 50 kr til, så kan dere prøve det ikke funker. Hvis dere vil da og ha gratis gprs.

Lenke til kommentar

Jeg irriterte meg over at dette ikke fungerte for noen uker siden så jeg ringte og prata med en kar på kundeservice og ba dem åpne port 6667. De lovte å gjøre det for mitt abonnement med mulig dem har gjort det for alle! Syns teletopia er kjempebra abonnement selvom de sliter litt med mms enda :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...