raakken Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei Sendte inn ei melding for en stund siden, da spilleren ikke ville lade. Dett fikk jeg fiklet til, men problemene slutter ikke der. Brukte spilleren og alt fungerte vanlig. La den ifra meg og skulle bruke den noen dager etter. Da jeg slo den på ville den ikke spille og det stod på det siste sekundet på en lydbokfil.... Spilleren fungerer greit, men låser seg helt, går ikke ann å slå den av med on/off knappen, visst man prøver å skifte sang, eller trykke noen som helst knapp. Hva kan jeg gjøre? Hvordan resetter man den? forsvinner musikken da? takk Lenke til kommentar
raakken Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 ingen som vet svarene på noen av spørsmålene? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 prøv å formater, husker jeg hadde problemer med min og det hjalp å formatere Lenke til kommentar
raakken Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 hvordan gjør man det? Har gjort det før, men husker ikke hvordan.. var det å holde innplay og den lilleknappen(den man må bruke en nål for å trykk epå?) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hmm høres riktig, tror det kommer opp en spesiell meny da. velger så da, formater. Uansett så får du prøve deg frem eller gå til support. Har ikke den spilleren lenger, tror ikke det blir noe creative på meg mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå