faithless Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 hei hei jeg skal kjøpe en creative mx200 (http://www.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=216&product=4985) av en venn,, grund til han selger den er fordi han ikke har hovedledningen som går fra pc til mp3 spillern,, tror alle de digitale mp3 spillerene til CREATIVE funker ,så om noe har en liggende en sted. kanskje din er ødelakt eller noe og ikke bruker den og er villig til og sende den til meg ? er desperat =P hadde vært super om noen faktisk hadde det? Lenke til kommentar
andm Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nå tuller du? Du trenger en USB-kabel? Hva er så spesielt med en slik da? Det kan for all del hende at jeg misforstår her. Har Creative utviklet en spesiell kontakt i den ene enden, kanskje? Lenke til kommentar
faithless Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 ja asså den som sitter i datan er jo USB , men på andre siden av ledningen er det san annen greie spesielt til digitale ting Lenke til kommentar
andm Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Sikker på at det ikke er en vanlig USB-kabel? En slik eller en slik. Lenke til kommentar
faithless Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 jo det er det =P men jeg har prøvd så mange av de til og med fra samme merke ,, men ingen passer inn i sporet... jeg tror jeg trenger en 1.1mm usb kabel Lenke til kommentar
andm Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det virker som om det er en eller annen svært spesiell kabel. Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Det eneste jeg har sett av «spesial-USB-kabler» før, er en til et HP digitalkamera. Den minste enden minte meg om en firepinns firewirekabelkontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå