Osse Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Hei her er jeg helt grønn, er det virkelig noe logisk eller å vinne på åbruke opp til 300 på ei musmatte for gamere. Bruker selv razer på et treunderlag med 3 lag klarlakk, og er da fornøyd, men siden gu'sønnen min skal ha seg ei musmatte må jeg finne en god en, selv nevner han steelpad ? er det virkelig noe hold eller noe som kan fosvare å bruke 300 på ei stålplate hæ ? Skal selvsagt kjøpe han den beste musmatta så derfor spør jeg folk med erfaring til råds. "ikkno knussel" Og Ps han har også Razer Og i samme slengen er det et foretrukket tastatur til cs doom også ? Som dere sikkert skjønner er ikke hc gaming mitt domene. Endret 9. mai 2005 av Osse Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Anbefaler deg å kjøpe qpad xxl til razeren, har den selv og er meget fornøyd. Den sliter ikke på museføttene eller lager irriterende skrapelyder som steelpaden gjør. Endret 9. mai 2005 av DragonFlyer Lenke til kommentar
Osse Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 tja ok, den ser grei ut, så var det tastatur Men bare så det er sagt, glir så det suser på tre med 3 lag klarlakk, jaja får vel game mot han å vise at gamlingan fortsatt har skills Lenke til kommentar
Osse Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Noen som har erfaring med dette Tenkte jeg skulle utvide kofirmasjonsgaven hans med musmatte qxxl musmatte og det tastaturet,selv om det ikke står helt i sitl med eizo L550 skjermen men vel det gjør jo ikke razern heller. Endret 9. mai 2005 av Osse Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Selv er jeg veldig godt fornøyd med min eXactMat Har en Diamondback som kjører på den Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kan anbefale Corepad og Q-PAD. Begge er å få kjøpt hos databutikken.com Billeige er de også Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kan anbefale Corepad og Q-PAD. Begge er å få kjøpt hos databutikken.com Billeige er de også Enig der. Digger den svarte Icemat'n min fremdeles men innser at Corepad har noe for seg når de fjerner en del av lyden. Noen som vet om det går an å få en helt enkel Q-Pad uten den stygge trykken? Lenke til kommentar
bassen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Enig der. Digger den svarte Icemat'n min fremdeles men innser at Corepad har noe for seg når de fjerner en del av lyden. Noen som vet om det går an å få en helt enkel Q-Pad uten den stygge trykken? Nei, det går ikke i utgangspunktet. Men du kan designe din egen matte fra qpad. Endret 10. mai 2005 av bassen Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvis du går inn på deres hjemmesider, kan du bestille en som er litt mer nøytral fra WGL2004 eller noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå