Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Boss MP3-3130R bra elr ikke? bygge sub?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uha! Ligg unna Boss! Kjøp heller Alpine eller Pioneer.

Du får det du betaler for og de påskrytte DIN watta kan du skyte en hvit pil etter. Yter vel ca 4x10W RMS 1%THD tenker jeg...

Legg i litt til og gå for en Alpine CDM-9825RB.

Her har du mulighet for videre utbygging av anlegget om du skulle ha planer om det, samt at du har kvalitet i alle ledd.

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Ikke no problem Jalla ;)

Er veldig opptatt av lyd selv, men må jo ta hensyn til de som ikke vil/kan putte masse penger i lyd :)

Den Boss-spilleren er jo rimelig fancy da...

Med blått lys og den delen der.

Fancy med fint design generelt ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke kjøp Boss- spilleren, en bekjent av meg forhandlet den spilleren for en tid tilbake, men sluttet med det etter mange var kommet tilbake med feil på knappene, de sluttet å virke... Følelsen på spilleren og også billig, ikke brukt solide materialer på display og knapper.

Da ville jeg heller brukt litt mer penger og fått litt mer kvalitet med en Pioneer eller Alpine- spiller..

Lenke til kommentar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har den Boss-spilleren i bilen nå, og den fungerer greit.

Knappene er føles litt "billige", det er ikke mapper i mp3 avspillingen (du kan ha mapper på cd'n, de kommer til sist, men du kan ikke bla i mapper) og den er litt treig med å lese cd'er, spesielt mp3.

Ellers fungerer den bra! Fin lyd, etter midt øre (amatør-øre, vel og merke ;)

Blir vel bytta ut etter hvert, men blir vel noe av det siste som blir bytta ut av meg, da jeg syns den fungerer greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...