Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) hei;) er klar for en ny pc snart og her har jeg altså satt opp et oppsett på de viktigste delene, resten tar jeg senere som hardisker, dvd rom og lignende så var det: Kabinett PSU Hovedkort Minne CPU Skjermkort dette er satt opp på psdata og nå lurer jeg da på om dette så bra ut eller om jeg burde ta noen forandringer etc Endret 9. mai 2005 av KRAFortune Lenke til kommentar
Davram Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du burde vurdere å bytte skjermkort meed dette. http://www.psdata.no/ps.asp?it=110988&mlevel=011303 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du burde vurdere å bytte skjermkort meed dette.http://www.psdata.no/ps.asp?it=110988&mlevel=011303 ja ok;)radeon x800 har hørt mye bra om så det skal jeg vurdere;) Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du er nødt til å bytte da det er et mye kraftigere kort Bare sånn det er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du er nødt til å bytte da det er et mye kraftigere kort Bare sånn det er ok;)da bytter jeg;)2anbefalinger er nok for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 noen flere gode tips eller;) bare komme med forslag Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Bytt psu'en til MIST sin 500W som selges på microplex Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 400w F/S er nok til de komponentene. Jeg ville kanskje ha vurdert å kjøpe cl2-minne i stedet for cl3, da det er raskere på AMD-maskiner. I tillegg er 2gb overkill på en pc i normal bruk (det er mer aktuelt i tilfeller med tung videoredigering o.l.) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Harddisk SkjermkortHovedkort Ram CPU Kabinett PSU Psu finnes i to typer, black som er helt sort, og i-xeye som er sort og hvit med lysende vifter. Kabinettet er en smaksak, jeg satte det jeg likte best, de har shark som du satt opp først også, synes dette opsettet er bedre enn ditt. Og er billigere og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 HarddiskSkjermkortHovedkort Ram CPU Kabinett PSU Psu finnes i to typer, black som er helt sort, og i-xeye som er sort og hvit med lysende vifter. Kabinettet er en smaksak, jeg satte det jeg likte best, de har shark som du satt opp først også, synes dette opsettet er bedre enn ditt. Og er billigere og. ok såbra ut dette men jeg må allikavel kjøpe på Psdata og noe der du har satt opp har ikke psdata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå