Zemeckis Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Stemte festningen jeg også. Men hvordan skal det foregå slik at jeg/vi finner ut hvem som er fra forumet eller ikke? Det er vel ikke alle som kommer presis (Kl.17.00?). For min del har jeg ikke peiling på hvordan resten ser ut Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 veldig mye stemmer nå, tror neppe det kommer så mange? er vel bare og avtale at man møtes sånn ca en plass, og at man slår opp diger HW.NO flagg. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Kan ikke vi gjøre som man bruker å gjøre på "blind dates"... men i stedet for en rose, så tar vi med oss et tastatur? Eller knyte en gammel mus rundt halsen som et slips? Eller hvis noen har en boom-box de vil ta med, så kan den personen spille noe kjent popmusikk som vi på forhånd bestemmer? Endret 21. mai 2005 av Snublefot Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Etter 22 stememr til festninga (73%) og bare 8 stemmer til marinen så stopper jeg pollen og konkluderer med at festningen vinner. (Jeg synes det er best å sette strek for avstemningen nå så vi kan planlegge litt bedre) Zemeckis: Jeg kjenner vel ett ansikt så det blir ikke så lett å finne resten uten noe kjennemerke. Jeg tenkte jeg skulle lage et kjennemerke: Et lite flagg med HW-logoen på eller noe sånt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ati-radeon spør om han kan få være med på grillingen til tross for at han er bannet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ati-radeon spør om han kan få være med på grillingen til tross for at han er bannet. Det er helt greit Jeg vil ikke sette begrensninger på hvem som "får lov" til å komme. Ta med dere hvem som helst. Jeg vil presisere at dette ikke er i regi av HW.no på noen måte, men i regi av forumbrukerene selv. Om ati-radeon har klart å bli bannet fra forumet så spiller det ingen rolle for hva vi finner på utenfor forumet (Les: grillingen). ATi-Radeon er i hvertfall hjertelig velkommen fra min side Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er ati bannet? kvifor? sorry for OT. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er ati bannet? kvifor? sorry for OT. Jeg vil ikke sitere fra advarsel-loggen hans. Det er strengt tatt personlig, men jeg kan fortelle at banningen gjelder for 3 måneder så dere vil nok se at han dukker opp midt i august en gang. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hehe, såpass. ja da regner jeg med det ikke var no småtteri. tipper han er her en plass under nytt nick da.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nyskjerrigheten er på topp ser jeg Jaja, dere kan jo spørre han på festningen så får han fortelle hvis han vil. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva skjer nå da siden Ati er bannet? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 De som er interesserte i å være med på Trondheimstreffet melder her, og når tiden begynner å nærme seg grilling så kan jeg rapportere til ati_radeon. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg kan tilby meg å oppdatere første innlegg (ATI-radeon er trådstarter) etter hvert så vi holder oss oppdatert. Jeg regner med at treffet går som planlagt selv om ATI-radeon ikke kan poste noe mer her. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Zemeckis: Jeg kjenner vel ett ansikt så det blir ikke så lett å finne resten uten noe kjennemerke. Jeg tenkte jeg skulle lage et kjennemerke: Et lite flagg med HW-logoen på eller noe sånt. Det hadde vært topp Kan jo gjøre det sånn at vi møtes ved inngangen også? Endret 21. mai 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 er det pils og pølsegrill som gjelder? noen som tar med grill foresten? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Engangsgrill er jo da shizzle. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 pølser er for pyser, flintsteak som gjelder! må ha med en grill pr flintsteak da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvilken buss er det som går tettest opp mot Festningen, egentlig? Gidder ikke å gå med bærepose på bærepose med kjøtt. (ja, jeg har et spiseproblem mtp. grilling ) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvis noen planlegger å kjøpe spear-ribs å grille så ike kjøpe de ferdig marinerte, de er av lam og smaker dritt, kjøp heller griseribbe å lag marinade selv. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvilken buss er det som går tettest opp mot Festningen, egentlig? Gidder ikke å gå med bærepose på bærepose med kjøtt. (ja, jeg har et spiseproblem mtp. grilling ) Det er en Rema 1000 butikk kun 5 min unna festningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg