Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke vi gjøre som man bruker å gjøre på "blind dates"... men i stedet for en rose, så tar vi med oss et tastatur? :D Eller knyte en gammel mus rundt halsen som et slips?

 

Eller hvis noen har en boom-box de vil ta med, så kan den personen spille noe kjent popmusikk som vi på forhånd bestemmer?

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar

Etter 22 stememr til festninga (73%) og bare 8 stemmer til marinen så stopper jeg pollen og konkluderer med at festningen vinner. (Jeg synes det er best å sette strek for avstemningen nå så vi kan planlegge litt bedre)

 

Zemeckis: Jeg kjenner vel ett ansikt så det blir ikke så lett å finne resten uten noe kjennemerke. Jeg tenkte jeg skulle lage et kjennemerke: Et lite flagg med HW-logoen på eller noe sånt.

Lenke til kommentar
ati-radeon spør om han kan få være med på grillingen til tross for at han er bannet.

Det er helt greit :yes:

 

Jeg vil ikke sette begrensninger på hvem som "får lov" til å komme. Ta med dere hvem som helst. Jeg vil presisere at dette ikke er i regi av HW.no på noen måte, men i regi av forumbrukerene selv. Om ati-radeon har klart å bli bannet fra forumet så spiller det ingen rolle for hva vi finner på utenfor forumet (Les: grillingen). ATi-Radeon er i hvertfall hjertelig velkommen fra min side :)

Lenke til kommentar
Zemeckis: Jeg kjenner vel ett ansikt så det blir ikke så lett å finne resten uten noe kjennemerke. Jeg tenkte jeg skulle lage et kjennemerke: Et lite flagg med HW-logoen på eller noe sånt.

Det hadde vært topp :thumbup:

 

Kan jo gjøre det sånn at vi møtes ved inngangen også?

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...