Veronica Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hadde vært kult å ligge der å daffa og møtt folk herfra ja Men har ikke penger. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 oj sikker? jeg lånte en css konto av deg? du er broren din Ina som er sammen med Rune ja? doh Haha, nei, men en kompis av meg er broren til Ina :] Kent Arve. Men du lånte nok CSS-kontoen min, ja. Kan huske at han ringte og spurte om å få låne den ahh, ok, I abused your acount takk for lånet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jaja, snakkes på treff nr 3. Er i Bardufoss på det aktuelle tidspunkt. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Er bare nysgjerrig, hva er aldere på dere som har tenkt til å bli med på trondheimstreffet nr.2? Edit: Er selv 18,5 år gammel Endret 13. mai 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 jer er 24, så tviler på at jeg gidder visst det bare blir 14-16åringer liksom.. men må da være flere gamlinger her på forumet som er fra trondheim. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg er også 24, så det er godt å høre at det er fler "gamlinger" på forumet :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg er en såkalt "småunge" -> 20 år Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Fossil her: 30 Dærsken! Du kunne jo faktisk vært faren til mange av jyplingene på dette forumet! Jeg ser du har vært medlem siden 2001! Hvordan har du klart å holde ut så lenge? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hehe .. godt spørsmål. Men jeg er vel flink til å overse useriøse poster og tråder. Håper det kommer flere som er rundt min alder så jeg ikke blir gamlefar i gjengen. Det er i hvertfall bra vi har et par stykker på 24 her. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 smårips jeg da! kanskje jeg bare skal vente et år elns Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hanne:): neida du er jo godt lovlig. Simen1: kan hende jeg bare husker feil, men det har vel tatt seg kraftig opp med "småttiser" her på forumet siden "gamledager?" Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Vi var forresten noen som hadde et kult treff på Naboen for ganske lenge siden: [email protected] møtes i Trondheim på torsdag Håper de som var der da har mulighet til å dukke opp. phax: Det stemmer sikkert. Hanne:) Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at det bare blir "gamlinger". Det kommer nok mange på din alder etter det jeg klarer å se i tråden. Det blir nok en god blanding av mange aldersgrupper skal du se. Du må gjerne ta med noen venninner for å øke jentefaktoren litt i din aldersgruppe. Da blir det sikkert litt mer fornuftig nivå på praten enn bare "gutteprat". Hvis noen har konto på kvinneguiden.no må dere gjerne tipse dem også. Håper uansett at det blir en god blanding av aldere og kjønn. Endret 13. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Høres veldig trivelig. Blir gjerne med jeg og om det er greit. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg tror faktisk ikke jeg vet hvor Angeltrøa er, en gang Hva? Det er jo almennkunnskap! hehe Høres jo nesten gøy ut dette jo. Jeg må prøve å komme en tur. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er ikke så lokalkjent på den andre sida av byen. Har vært på Lade på fest noen ganger, men det er vel i grunn alt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Er ikke så lokalkjent på den andre sida av byen. Har vært på Lade på fest noen ganger, men det er vel i grunn alt. hvor da og til hvem da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 En ting jeg lurer på, skal folket til Angeltrøa? Og såfall hvorfor? Må jo finnes bedre, mer sentrale steder. :--p Ingen pun ment mot de som bor på Angeltrøa. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 festningen eller marinen å grille. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hvem stemmer for festningen? Hvem stemmer for Marinen? Jeg har mest lyst til festningen, roligere der . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg